دانلود پاورپوینت دوره مدیریت تولید

دانلود پاورپوینت دوره مدیریت تولید

•این دوره که گذری بر دروس رشته مهندسی صنایع و مدیریت صنعتی می باشد به اصول و مفاهیم مدیریت تولید و عملیات در واحد های صنعتی و تولیدی و کارخانجات و همزمان با آن به مباحث مدیریت استراتژیک و مدیریت عملکرد منابع انسانی در سازمانها اشاره می نماید و نیز به روشهای تشخیص مسائل و مشکلات مدیریتی و مهندسی و انسانی این بنگاههای اقتصادی و شیوه های حل مسئله به جدید ترین تکنیکهای مدیریت روز میپردازد همچنین مورد کاویهای علمی از عارضه های سازمانی و راهکارهای اجرایی برای حل آنها را مطرح می نماید و بصورت یک کارگاه عملی در زنجیره عرضه شرکتهای تولیدی صنعتی به بیان الگوهای بهینه سازی و کارآفرینی برای ارتقاء بهره وری و توسعه فراگیر می پردازد و مخاطرات اضمحلال شرکتها در محیطهای رقابتی را تجزیه و تحلیل می نماید و بطور کلی در قالب 7M صنعتی بصورت طبقه بندی شده به مبنای کسب و کار موفق اشاره می نماید . و آسیب شناسی دوره گذر سازمانها از سازمان مکانیک بروکرات به ارگانیک تطبیقی توسعه گرا , آگاهی میدهد .

هنر استفاده بهینه از منابع در اختیار و نحوه اداره کردن یک جامعه آماری می باشد .

    برنامه ریزی (planning) ، سازماندهی (organizing)

    بکارگماری و استخدام (stafing) ، هدایت و رهبری (Directing) هماهنگی (coordination) ، گزارشات (Reporting)

    بودجه بندی(budgeting)          P.O.S.B.R.D

  خصوصیات مدیر در نگرش جدید:

•جمع کننده افکار باشد               Integrator•کار آفرین باشد                  Entrepreneur •بهره بردار خوبی باشد            Productive • مجری خوبی باشد.            Administratorمدیریت تولید

    فن بکارگیری مهارتهای تکنیکی ،اقتصادی و استفاده مؤثر از نیروی انسانی ، زمان ، ماشین آلات و تجهیزات ، سرمایه ، ساختمان و مواد و انرژی  به منظور تولید با کیفیت وکمیت مطلوب .

    از این دیدگاه ، تولید بیشتر باید در شرایط عدم افزایش هزینه های منابع یا کاهش هزینه های مذکور در شرایط حفظ میزان تولید صورت پذیرد. این دیدگاه سعی بر آن دارد تا ضمن تمرکز بر استراتژی و توجه ویژه به مسائل بهینه سازی از تلفیق صحیح عوامل تولید ،  هزینه ها  را کاهش و سود را افزایش دهد.

شامل 157 اسلاید powerpoint



خرید و دانلود دانلود پاورپوینت دوره مدیریت تولید


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.