گزارش کارآموزی ماشین های کشاورزی، تنظیمات کلی کمباین

گزارش کارآموزی ماشین های کشاورزی، تنظیمات کلی کمباین

دانلود گزارش کارآموزی ماشین های کشاورزی

رشته ماشینهای کشاورزی

گزارش کارآموزی: تنظیمات کلی کمباین

محل کارآموزی

جهاد کشاورزی شهر ری

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 52

 

 

 

 

جهاد کشاورزی شهر ری

جهاد کشاورزی شهرری واقع در میدان مدرس می‌باشد. این ادارة جهاد دارای 60 پرسنل کاری است. که در اداره‌های مختلف مشغول به کار می‌باشند. ساعت کار این اداره از 8 صبح الی 2 بعدازظهر می‌باشد. جهاد کشاورزی شهرری شامل اداری همچون، اداره آب و خاک که وظیفه آن خدمات دهی به کشاورزان در رابطه با خاک است.

ادارة زراعت و باغبانی: که وظیفه آن رسیدگی به زمین‌های کشاورزی در منطقه، پخش کود در منطقه، پخش بذور و رسیدگی باغهای موجود در آن منطقه می‌باشد.

ادارة دامداری: که وظیفه آن توسعه دامداری و خدمات دهی به دامداران و آگاه ساختن آنان از هر گونه بیماری احتمالی و نحوه پیشگیری از بیماری می‌باشد. ادارة جهاد کشاورزی شهر ری وابسته به دولت می‌باشد.


چکیده

کلیه کتابهای راهنمای کمباینها دارای جداولی هستند که در آن نحوه انجام تنظیم‌های مقدماتی کمباین شرح داده شده است. این تنظیم‌ها فقط مربوط به شروع کار هستند. بسته به نوع گیاه و وضعیت زمین لازم است تنظیمات بیشتری انجام گیرد. کمتر کمپانی وجود دارد که فقط با تنظیمات اولیه به نحو رضایت بخشی کار کند. مگر این که وضعیت مزرعه خوب و کامل باشد.

همه قسمتهای جدا کننده کمباینها به وسیله کارخانه سازنده آنها به نحوی طراحی شده‌اند. که بدون توجه به محصول برداشت شده در یک سرعت به خصوص کار کنند. هر کمباین دارای یک محور به خصوص به عنوان نقطه شروع کنترل سرعت کارکرد می‌‌باشد. در بعضی کمباینها محور استوانه کوبنده به عنوان نقطه شروع تنظیمات به کار می‌رود و در برخی دیگر سرعت محور انتقال یافته به عنوان نقطه شروع تنظیمات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همیشه برای آگاه شدن از نحوه کنترل سرعت کارکرد به کتاب راهنمای استفاده از کمباین مراجعه می‌کنیم این تنظیمات پیشنهادی صرفا نقاط شروع توصیه شده‌اند و تنظیمهای نهایی باید با توجه به نوع محصول و شرایط مزرعه با دقت انجام می‌شود. در داخل گزارش کار به نحوه تنظیمات کمباین می‌پردازیم. که عبارتند از: تنظیمات هِد کمباین، واحد کوبنده و واحد جدایش که به تنظیم و نحوه تعیین تلفات در آنها می‌پردازیم.


فصل اول: کمباینها

فصل دوم: تنظیمات کلی کمباین



خرید و دانلود گزارش کارآموزی ماشین های کشاورزی، تنظیمات کلی کمباین


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.