آموزش Front Page طراحی وب سایت

آموزش Front Page طراحی وب سایت

دانلود آموزش Front Page و مقدمات ایجاد وب سایت

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 32

 

 

 

 

فهرست

مقدمه

فصل اول :

          مقدمات ایجاد یک وب سایت
          نحوه ی طراحی کردن یک Page
 

فصل دوم :

          کار با جدولها
          توضیحات کار با جدولها
فصل سوم :

           توضیحاتFrame     
Frame Properties           
          طریقه ی لینک دادن فریمها به یکدیگر
فصل چهارم:

          گزینه ی Page Properties
          توضیحات  گزینه ی Page Properties
فصل پنجم :

          گزینه ی Behavior
          توضیحات مربوط به Behavior
          استفاده از امکانات منوی Behavior
فصل ششم :

 Form          ایجاد یک
Button           تنظیمات  

مقدمه:

     امروزه با پیشرفت برق آسای فناوری در زمینه های گوناگون و تسلط بشر بر ابزارهای قدرتمندی که امکان کنترل این پدیده را در اختیار او قرار می ئهند ،تطبیق دانسته ها با علم روز امری است که لزوم آن بر هیچ کس پوشیده نیست.در این میان بدون شک پدیده فناوری اطلاعات (IT)شاخص ترین و کارآمد ترین دانش روز می باشد و به همین دلیل است که کشورهای پیشرفته دنیا توجه و سرمایه عظیمی را صرف آموزش IT به شهروندان خود نموده اند.در کشور ما نیز فعالیت های گسترده ای در خصوص معرفی این پدیده نو ظهور در قالب برگزاری دوره های آموزشی و چاپ کتب مرتبط با شاخه های مختلف علم رایانه صورت گرفته است.

     برنامه Front Page به عنوان یکی از نرم افزارهای موجود در بسته نرم افزاری Microsoft Office اولین با در سال 1997 به همراه این مجموعه با بازار عرضه شد و در طول این سالها شاهد تغییرات فراوانی در جهت افزایش قابلیت های آن بوده ایم . به طوری که امروزه به عنوان متداولترین ابزار برای تولید و ویرایش فایل های HTML و صفحات وب شناخته می شود و بسیاری از طراحان ترجیح می دهند برای بالا بردن کیفیت و کارایی صفحات وب خود از توانایی گسترده این نرم افزار بهره ببرند.

نکاتی در مورد Front Page :

وسیله ای جهت ایجاد صفحات وب

2- ابزاری برای مدیریت وب سایت

3- وسیله ای جهت نشر وب سایت

هر کدام از صفحات وب ، شامل کدهای مجزایی بنام HTML است .

HTML      که سرنام Hypertext Markup language می باشد یک زبان نشانه گذاری از زیر مجموعه های SGML است که جهت ایجاد مستندات فوق متنی و فوق رسانه در شبکه جهانی وب مورد استفاده قرار می گیرد. این مستندات متنی ، تصاویر ، صدا ، ویدئو و فوق پیوندها را شامل می شوند .
 پیوندها ارتباطات فوق متنی هستند که در یک صفحه وب گنجانده شده اند و این امکان را برایتان فراهم می سازند که از یک صفحه وب به یک فایل یا صفحه وب دیگر منتقل شوید .

 

مقدمات ایجاد یک وب سایت :

     می خواهیم یک وب سایت طراحی کنیم . هنگام ورود به محیط Front Page صفحه ای باز می شود که در قسمت راست صفحه منویی با عنوان New Page مشاهده می شود . چنانچه این منو باز نبود به روش زیر عمل می کنیم :
     ابتدا منوی File را باز کرده بر روی گزینه ی New کلیک کنید ، از منویی که باز می شود گزینه ی One Page Web Site را انتخاب نمایید .
     پنجره ای با عنوان Web Site Templates باز می شود که شامل سه منوی General ، Package و Share Point Services می باشد . هدف ما آنست که صفحه ای از پیش طراحی نشده ایجاد نماییم . یعنی تمام اجزای صفحه را بصورت دستی و بر حسب سلیقه ی شخصی طراحی کنیم . پس از منوی General گزینه ی Empty Web Site را انتخاب می نماییم .



خرید و دانلود آموزش Front Page طراحی وب سایت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.