دانلود تحقیق مقایسه نگرش مردان و زنان معلول نسبت به ازدواج با افراد سالم

دانلود تحقیق مقایسه نگرش مردان و زنان معلول نسبت به ازدواج با افراد سالم

دانلود تحقیق مقایسه نگرش مردان و زنان معلول نسبت به ازدواج با افراد سالم

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحه: 31

 

 

 

 

 

فهرست

فصل اول کلیات پژوهش                                            

مقدمه                                                 

بیان موضوع پژوهش و ضرورت اهمیت آن             

اهمیت موضوع در پژوهش این است که                

هدف پژوهش                                          

فرضیه پژوهش                                          

متغیرهای پژوهش                                       

فصل دوم گستره نظری پژوهش                        

تاریخچه معلولیت                                        

انواع معلولیت                                          

ناشنوایی                                                 

انواع فلج مغزی                                        

مناسب سازی شهری برای معلولین                        

ازدواج و کارکردهای ان                                

معلولیت و ازدواج                                      

                                            

فصل سوم روش پژوهش                                

جامعه آماری                                           

نمونه و روش نمونه گیری                              

شیوه جمع آوری اطلاعات                               

نتیجه گیری                                              

منابع                                                    

 

 



خرید و دانلود دانلود تحقیق مقایسه نگرش مردان و زنان معلول نسبت به ازدواج با افراد سالم


اقدام پژوهی چگونه توانستم اختلالات رفتاری و عاطفی و اضطراب میثم را در ساعت فیزیک کاهش دهم؟

اقدام پژوهی چگونه توانستم اختلالات رفتاری و عاطفی  و اضطراب  میثم را در ساعت فیزیک کاهش دهم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم اختلالات رفتاری و عاطفی  و اضطراب  میثم را در ساعت فیزیک کاهش دهم؟ بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 27

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد

چکیده:  

    پژوهش نشان داده است که عامل بسیاری از موارد اضطراب در دانش آموزان در جو عمومی  مدرسه و کلاس درس است که با اصلاح روش تدریس ، در ارزیابی و ارزشیابی قابل تضعیف می باشد.   و اما پژوهش حاضر در مورد میثم دانش آموز پایه اول متوسطه است که دچار اضطراب در کلاس و به خصوص در درس فیزیک است که پس ازبرخورد با این مسئله به جمع آوری اطلاعات از منابع گوناگون و استفاده از تجربیات افراد متخصص پرداخته و بعد آن ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و سپس با ارائه راه حل هایی به بهبود و کاهش اضطراب او پرداختم.

مقدمه:    

  اختلالات رفتاری و عاطفی دانش آموزان از مواردی است که در سال های اخیر، مورد توجه خاص دبیرین و اولیاء تعلیم و تربیت قرار گرفته است، توجه ویژه به این مشکلات رفتاری و عاطفی از این جهت مهم است که توجه نکردن به آن و گسترش یافتن این مشکلات در کلاس های درسی مانعی در جهت رسیدن به اهداف آموزشی و تربیتی در مدرسه و کلاس است.       ضمن این که موجب می شود دبیران در کلاس درسی دچار مشکل شوند و باعث افت در عملکرد تحصیلی دانش آموزان نیز شود. اضطراب به عنوان یک مسأله شایع، حداقل به طور خفیف در اغلب دانش آموزان و نوجوانان به چشم می خورد. بروز آن در مرحله حاد و شدید همراه با علایم و نشانه هایی چون دلهره، بی قراری، بی خوابی، عصبانیت، تشویش و نگرانی و گوش به زنگ بودن، اشکال در تمرکز حواس، احساس خستگی، تپش قلب و تنگی نفس، تغییر رنگ چهره و اندام ها، استرس، اختلال در فشار خون، تعریق سرد و گرم اندام، خیال پردازی، کابوس در خواب و بیداری و ... است. علل بروز آن نیز معمولاً کاهش مناسبات و ارتباطات عاطفی و عدم احساس امنیت، شرایط ناگوار زندگی ماشینی و عدم ایجاد ارتباط همگن با آن ، بروز مسائل ،  اختلافات و مشکلات خانوادگی ،  نگرانی از آینده شغلی و تحصیلی ،  فقدان اعضای خانواده ، کم توجهی به مسائل دینی و معنوی. عدم آمادگی در مواجه با خطر احتمالی از قبیل بیماری ،  فوت ،‌ حادثه ناگوار جنگ و سیل و زلزله ، برای خویش و نزدیکان ، نحوة کسب آموزش های تربیتی غلط در چگونگی برخورد با اضطراب است.    

  توصیف وضیعت و بیان مساله:

اینجانب       ، دارای مدرک لیسانس فیزیک ، مدت       سال سابقه خدمت در نظام مقدس آموزش و پرورش را دارم. پژوهش حاضر مربوط به دانش آموزان آموزشگاه        می باشد.   میثم دانش آموز پایه ی اول متوسطه آموزشگاه امام خمینی می باشد .میثم دارای قدی متوسط و اندامی ظریف است، مذهب او شیعه و در خانواده ی چهار نفری زندگی میکند.میثم فرزند اول خانواده است. میثم در کلاس تقریبا کم حرف و آرام است و هیچ ذوقی در کلاس برای یادگیری مراحل تمرینات نشان نمیدهد و گاهی آنقدر با اضطراب با شرایط مواجه میشود که باعث اختلال و عدم توجه دیگران و حتی اضطراب دیگران هم میشود. معمولاً حرفهایش و ظاهرش هم نوعی با نا خوشنودی و استرس همراه است. با مشاهده ی رفتار او و با توجه به تاثیر رفتارش در کلاس و اهمیت درس فیزیک در جامعه ی کنونی بر آن شدم تا علل بروز این رفتار ها را بیابم و برای بهتر شدن وضعیت او راه کارهایی طراحی کنم



خرید و دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم اختلالات رفتاری و عاطفی  و اضطراب  میثم را در ساعت فیزیک کاهش دهم؟


تحقیق در مورد نظام قانونی ایران(فرمت word و باقابلیت ویرایش)تعداد صفحات 24 ص

تحقیق در مورد نظام قانونی ایران(فرمت word و باقابلیت ویرایش)تعداد صفحات  24 ص

تحقیق در مورد نظام قانونی ایران(فرمت word و باقابلیت ویرایش)تعداد صفحات 24 ص

جمهوری اسلامی ایران نام رسمی نظام حکومتی ایران است. برای تشکیل این حکومت در تاریخ ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ یک همه پرسی برگزار شد که ۹۸٪ درصد شرکت کنندگان در همه پرسی با رای آری این نظام را تایید کردند [نیازمند منبع].

جمهوری اسلامی نوعی نظام حکومتی است که علاوه بر ایران در سه کشور افغانستان، پاکستان و موریتانی نیز به عنوان نظام حاکم شناخته می‌شود. البته شایان ذکر است که بر پایه قانون اساسی هر یک از این کشورها، سازوکار اداره حکومت با یکدیگر تفاوت‌هایی دارد؛ مهم‌ترین تفاوت موجود در نحوه حکومت جمهوری اسلامی ایران با دیگر نظام‌های مشابه، وجود مقام ولایت مطلقه فقیه در راس هرم حکومت این کشور است.

 ساختار سیاسی

در این حکومت رهبر، با نام ولایت مطلقه فقیه بالاترین رکن نظام، و بر پایه قانون اساسی فرمانده کل قوا، ناظر بر سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه و مسئول تعیین سیاست‌های کلی نظام است. بر اساس اصل ۱۱۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران[۱]، وظایف رهبر به شرح زیر است:

تعیین سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظامنظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام

خرید و دانلود تحقیق در مورد نظام قانونی ایران(فرمت word و باقابلیت ویرایش)تعداد صفحات  24 ص