گزارش کارآموزی ابزار دقیق ،تراشکاری ،جوشکاری در شرکت نورد خلیج فارس

گزارش کارآموزی ابزار دقیق ،تراشکاری ،جوشکاری در شرکت نورد خلیج فارس

دانلود گزارش کارآموزی ابزار دقیق ،تراشکاری ،جوشکاری در شرکت نورد خلیج فارس

رشته:نقشه کشی صنعتی

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات:23

 

 

 

 

 

بخشی از متن

به نام خدا

اهمیت کنترل اتوماتیک در صنایع و زندگی روزمره عصر حاضر بر هیچکس پوشیده نیست و بجرات

می توان گفت که یکی از مهمترین بخشهای صنایع پیشرفته امروزی را سیستمهای کنترل اتوماتیک تشکیل می دهد.  کاربرد کنترل اتوماتیک موجب بالا رفتن کیفیت و کمیت تولید محصولات و همچنین ایمنی محیطهای صنعتی را بطور چشمگیری افزایش داده است.

در شرکتها و موسسات بزرگ که با فرایندهای پیچیده سروکار دارند ادوات و تجهیزاتی که وظیفه کنترل اتوماتیک را بر عهده دارند بسیار زیاد استفاده شده است.

رشته علمی که با این ادوات سروکار دارد تا نسبت به رفع عیب و تنظیم و ارتقا کاری ان ادوات اقدام کند در اکثر شرکتها به نام واحد ابزار دقیق شناخته می شوند. و رشته دانشگاهی هم به نام کنترل و ابزار دقیق نیز در این سالها در دانشگاهها بوجود آمده است و استادان مشغول تدریس در این زمینه هستند. در این وبلاگ سعی می شود که اطلاعات جامع و مفیدی در زمینه ابزار دقیق مخصوصا بصورت کاربردی که در صنایع بزرگی مانند پالایشگاهها استفاده میشود ارائه شود تا دوستداران که به این رشته علاقمند هستند از آن استفاده کنند.

سعی ما بر این است ابتدا از مباحث پایه ایی و اصلی در این زمینه شروع کنیم و بعد از اینکه این مباحث مطرح شد در ادامه بتوانیم مباحث جالبی از کنترل توربین های گازی و بویلرها و سیستمهای کنترلی با PLC را اگر توانی بود و خداوند یاری کرد ارائه کنیم.    



خرید و دانلود گزارش کارآموزی ابزار دقیق ،تراشکاری ،جوشکاری در شرکت نورد خلیج فارس


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.