پاورپوینت زلزله و ساخت و ساز پایدار

پاورپوینت زلزله و ساخت و ساز پایدار

 پاورپوینت زلزله و ساخت و ساز پایدار

پاورپوینت زلزله و ساخت و ساز پایدار شامل 32 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.


.
مقدمه:

کشورمان به لحاظ استقرار در روی کره زمین در موقعیتی قرار گرفته است که یکی از فعالترین کمربندهای زلزله خیز جهان تحت عنوان « آلپ هیمالیا » از آن می گذرد.
ایران و زلزله: کشورمان به لحاظ استقرار در روی کره زمین در موقعیتی قرار گرفته است که یکی از فعالترین کمربندهای زلزله خیز جهان تحت عنوان « آلپ هیمالیا » از آن میگذرد.این موقعیت خاص در طول تاریخ ایران را هم زیست با زلزله های متعدد و با شدتهای متفاوتی قرار داده است وقوع حدود 3500 زلزله در طول یکصد سال گذشته موید این همزیستی است. به طور میانگین هر سال یک زلزله بزرگ و هر 10 سال یک زلزله با بزرگی 7 درجه در مقیاس ریشتر به بالا حاصل این همزیستی است. سوال عمده ای که می تواند مطرح شود این است « آیا تا چه اندازه این همزیستی منجر به توجه ، درک و حساسیت و اهمیت موضوع و نهایتاً آمادگی علمی ، مدیریتی ، اجتماعی ، فرهنگی و اجرائی ما شده است؟»در این پاورپوینت به زلزله و ساخت و ساز پایدار می پردازیم.

.
فهرست:

عنوان
مقدمه
پراکنش واحدهای ناپایدار شهری در 3 حوزه شکل گرفته است
الف: حوزه بافتهای فرسوده شهری
ب: مناطق اسکان غیر رسمی ( حاشیه نشینی )
ج: بافتهای نوین شهری
درسهای زلزله
آنچه پیش روست
چه باید کرد؟
گام اول
پایدارسازی ساختمانهای موجود
گام دوم
ساخت و ساز پایدار بناهای جدید
یک مثال برای درک بهتر عملکرد سازه در برابر زلزله
مقاوم‌سازی چیست؟  
چه ساختمان‌هایی نیاز به مقاوم‌سازی دارند؟

.

عنوان:  زلزله و ساخت و ساز پایدار

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: 32 اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:



خرید و دانلود پاورپوینت زلزله و ساخت و ساز پایدار


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.