گزارش کارآموزی در آموزش و پرورش سیستم حقوق و دستمزد

گزارش کارآموزی در آموزش و پرورش سیستم حقوق و دستمزد

دانلود گزارش کارآموزی در آموزش و پرورش

موضوع کارآموزی:

سیستم حقوق و دستمزد آموزش و پرورش ناحیه  ......

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات:  48

 

 

 

 

مقدمه :

مدیریت آموزشی با اهمیت ترین ، مؤثرترین و ظریف ترین نوع مدیریت است که موضوع انسان در آن مورد بحث قرار می‌گیرد. در این زمینه و همچنین آموزش و پرورش موضوعی تحت عنوان سازمان و قوانین آموزش و پرورش ایران به این گروه واگذار شد تا تحقیقی جامع در مورد آن به عمل آورده و ارائه کند . دراین تحقیق سعی برآن شده است که خود سازمان آموزش و پرورش و اجزای آن وعملکردهای متفاوت آن مورد بحث قرار گیرد و سپس قوانین حاکم براین سیستم آموزشی و چگونگی وضع این قوانین مورد توجه قرار گیرد.

دراین گزارش ابتدا به سیر تاریخی و تحولات نظام آموزش و پرورش پرداخته شده است و سپس به سیستم حقوق و دستمزد آموزش و پرورش ناحیه ..... پرداخته شده است.

دراین تحقیق سعی شده است تمام جوانب موضوع مورد بحث قرار گیرد ، البته شاید به دلیل بعضی از موانع این امکان میسر نشده باشد، از جمله این موانع می‌توان به مهمترین آنها اشاره کرد و آن هم کمبود منابع ومطالب در دسترس بود ، چون بسیاری از این منابع و مآخذ در مخزنهای بسته نگهداری می شد وعملاً امکان دسترسی به آنها به آسانی نبود.

همچنین می‌توان از کمبود زمان لازم هم نام برد ، شاید اگر زمان بیشتری هم برای تحقیق و هم برای ارائه کنفرانس آن در اختیار بود بسیار بهتر از آنچه که اکنون آماده شده است، فراهم می شد.

 

 



خرید و دانلود گزارش کارآموزی در آموزش و پرورش سیستم حقوق و دستمزد


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.