اقدام پژوهی چگونه توانستم ترس و وحشت کریم را از معلم و مدرسه از بین ببرم؟

اقدام پژوهی چگونه توانستم ترس و وحشت کریم را از معلم و مدرسه از بین ببرم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم ترس و وحشت کریم را از معلم و مدرسه از بین ببرم؟ بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 18

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد

مقدمه

از آنجا که می توان گفت نیروی انسانی سرمایه عظیمی است برای پیشرفت علم و فناوری در جهان ، اکثر کشورها از همان ابتدا ، کودکان خود را با روش های صحیح تعلیم و تربیت برای آینده آموزش می دهند .که هر گونه سهل انگاری در این مورد نه تنها باعث می شود که این نیروهای با ارزش تباه بشوند بلکه ممکن است که آموزش های ناصحیح ، آنها را به عاملی برای شکست و نابودی تبدیل کند . مسوولان کشوری ما(به خصوص نهاد آموزش و پرورش) هم به تبعیت از آنها سعی دارند تا آموزش صحیح را از همان دوران کودکی به فرزندان این مرز و بوم ارئه دهند تا اینکه هم برای خودشان ، هم برای جامعه و در وهله ی آخر هم برای کل جهان سودمند باشند. البته در این مسیر هم کار های زیادی انجام گرفته است . که نتیجه ی آن هم در جاه هایی که آموزش به خوبی داده شده است پیداست . اما متاسفانه دیده می شود که در بعضی موارد در بعضی نقاط از کشور آنگونه که باید به آموزش دانش آموزان توجه شود ، دقتی صورت نمی گیرد و باعث دلزدگی بسیاری از آنها از درس و مدرسه گشته است که نتایج زیان بار آنها ملموس و آشکار است . حال یکی از دلایلی که در مناطقی از سرزمین ما مانع از آموزش مفید و کار آمد می گردد ، ترس و هراس های نابجایی است که بیشتر در دانش آموزان دوره ی ابتدایی از آموزگاران و معلمان آنها وجود دارد . حالا که ما متوجه شده ایم که چنین مشکلی در جامعه ی ما وجود دارد هرکسی به نوبه خود وظیفه دارد تا در جهت هموار سازی این مشکل بزرگ دست به کار شود . ما هم وظیفه خود دانستیم که برای رفع یک چنین مشکلی که در یکی از مناطق کوچک کشورمان وجود دارد راه حلی پیدا کنیم  . که حداقل ترس دروغین یک کودک مظلوم را برطرف سازد .      

بیان مساله:

با توجه به مطالبی که در صفحات قبل بیان شد مساله ما به این طریق نمود پیدا می کند که کریم دچار یک ترس کاذب* از مدرسه و آموزگار گشته است . حالا ما دنبال آن هستیم تا با یک اقدام پژوهی ببینیم ((چگونه می توانیم ترس کریم ازآموزگار و کلاس درس را کاهش دهیم و شاید نهایتاً به طور کامل از بین ببریم.))                                                   

  توصیف وضعیت موجود توصیف

روستا:  در 150 کیلومتری مرکز استان در یکی از نواحی سردسیری استان روستایی واقع شده است که دارای 5 خانوار می باشد . که اکثرا کشاورز و دامدار ند . جمعیت این روستا تقریباً 30نفر می باشد. توصیف مدرسه: روستای مذکور دارای یک دبستان می باشد که تقریباً در مرکز روستا قرار دارد.این مدرسه قدیمی می باشد که زیر بنایی نزدیک به 80متر مربع دارد که فاقد حیاط مجزا می باشد. مدرسه مورد نظر دارای دو کلاس می باشد.که یکی از این کلاس ها مختص کلاس درس می باشد.



خرید و دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم ترس و وحشت کریم را از معلم و مدرسه از بین ببرم؟


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.