دانلود تحقیق نگهداری ساختمان هتل

دانلود تحقیق نگهداری ساختمان  هتل

دانلود تحقیق نگهداری ساختمان  هتل در 5 صفحه با فرمت ورد مختصر و مفید 

بخشی از فایل:

نگهداری و حفاظت ساختمان هتل و یا رستوران، اهمیّت فراوانی دارد و نه تنها از نظر راحتی و آسایش خاطر، بلکه بیشتر از نظر اقتصادی باید مورد توجه قرار گیرد.

بکار انداختن مقداری سرمایه و تهیه یک هتل خوب و ساختمان مناسب، قدم اول در کار هتلداری می باشد، ولی دومین موضوع که از اهمیت زیادی برخوردار است، نگهداری و مراقبت از ساختمان و تجهیزات هتل است ، هر بنایی هر چند محکم و زیبا باشد، اگر مورد نگهداری  و حفاظت و بازسازی قرار نگیرد، پس از مدتی  فرسوده و از قسمتهای مختلف نقایصی در آن پیدا می شود که اگر به موقع رفع نگردد ایجاد خرابی بیشتر خواهد کرد و قدر و اهمیت خود را در نظر مسافران از دست خواهد داد.

نکته اول این که از همان ابتدا باید باصرف سرمایه بیشتر، ساختمان بهتری ایجاد کرد زیرا بیشتر و بهتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت و حتی ارزش بیشتری پیدا خواهد کرد. نکات دیگری که رعایت آن ضروری است به شرح زیر می باشد:

نما و شکل ظاهری ساختمان باید همیشه مورد توجه و مراقبت باشد تا به اصطلاح تازگی خود را حفظ کند و بد نما نشود؛

قسمت سقف و پشت بام همچنین قسمتهای مختلف هتل، سالی دو بار باید بطورکامل و با دقت بار بازرسی شود. نوبت اول در آغاز بهار است تا معلوم شود که آیا بارندگی و سرمای زمستان آسیبی به سقف رسانیده است یا خیر؟...



خرید و دانلود دانلود تحقیق نگهداری ساختمان  هتل


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.