تحقیق در مورد طراحی با مداد رنگی و مداد شمعی

تحقیق در مورد طراحی با مداد رنگی و مداد شمعی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه23

طراحی با مداد رنگی و مداد شمعی...

نقش برگ

نقش برگ یک طرح راحت و خوب است که با شروع سال تحصیلی می توانیم آن را انجام دهیم. این فرایند از لحاظ ظهور خطوط برگ های درخت روی کاغذ دارای کیفیت جادویی و ثمرات جذابی است. برای انجام این طرح (تصویر 1) ساده ترین لوازم مانند مداد رنگی و کاغذ که معمولا حتی در اولین روز مدرسه در دسترس است بکار می رود.

لوازم: چند برگ درخت به اشکال مختلف برای هر کودک، کاغذ نازک، مداد رنگی

زمان: 25 الی 35 دقیقه

نحوه اقدام: ابتدا برگ هایی را از شاخه های پائینی درختان بچینید. اگر آنها را در کیسه پلاستیکی بگذارید تازه می مانند. روی میز کار، روزنامه ای پهن کنید تا در آخر درس عمل نظافت آسان انجام پذیرد. جعبه مداد رنگی و برگها را در وسط میز قرار دهید.

آموزگار و هر یک از شاگردان برگی را انتخاب کنند.به بچه ها بگویید تا انگشتان خود را بر دو طرف برگ بمالند. از آنها بپرسید که کدام قسمت نرم است؟ و کدام قسمت خطوط برجسته ای دارد؟یک ورقه کاغذ بردارید و برگ را از جهت رگه دار آن در زیر کاغذ بگذارید. به شاگردان بگویید که با دست کشیدن بر روی کاغذ جا و حدود برگ را معین کنند.به آنها نشان دهید که با کشیدن مداد رنگی بر کاغذ از جائی که برگ در زیر آن وجود دارد، چه اتفاقی می افتد. آنقدر به کشیدن مداد رنگی بر کاغذ ادامه دهید تا اثر کامل برگ قابل رویت شود.

نقش برگ نمونه را که در یک رنگ آماده کرده اید، نشان دهید. به بچه ها بفهمانید که این برگ یا نظیرآن را می توان در حالات مختلف به کرات مورد استفاده قرار داد تا



خرید و دانلود تحقیق در مورد طراحی با مداد رنگی و مداد شمعی


اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک نوآوری های آموزشی اختلالات یادگیری و رفتاری الینا دانش آموز پایه اول را برطرف نمایم؟

اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک نوآوری های آموزشی اختلالات یادگیری و رفتاری  الینا دانش آموز پایه اول را برطرف نمایم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک نوآوری های آموزشی اختلالات یادگیری و رفتاری  الینا دانش آموز پایه اول را برطرف نمایم؟ بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 42

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد

چکیده

توجه به اهمیت آموزش در دوران اولیه زندگی، پرداختن به پژوهش های علمی در برنامه های درسی دبستان امری کاملاً آشکار است. در دوران کودکی ساختار شخصیتی و رفتاری انسان بنیان گذاشته می شود و این دوران بسیار سرنوشت ساز است. امروزه به دلیل آن که کودکان پیوسته در معرض هجوم انواع رسانه ها و فناوری ها قرار دارند، لازم است فعالیت های یادگیری در روش های جدید، متفاوت و مهیج در آموزش و پرورش ارائه شود. استفاده از رایانه به عنوان ابزار آموزشی مفید در مدارس ابتدایی برای جستجوگری در شبکه جهانی به منظور کمک به دانش آموزان ابتدایی است. استفاده از این فناوری کلاس های دوره ابتدایی را از شادی و هیجان بیش تری برخوردار می کند.     رایانه به دانش آموزان این دوره کمک می کند جزئیات دروس و مطالب کتاب را به خوبی فرا بگیرند. آموزش علوم، ریاضی و قرآن و..... از طریق رایانه و گفتگوهای رایانه ای و جلسات الکترونیک، به برنامه ریزی درسی و فعالیت های دیگر کلاسی، کمک زیادی می کند. اطلاعات جدید و فناوری ارتباطات به طور قابل ملاحظه ای یادگیری دانش آموزان را بهبود می بخشد و رایج ترین شیوه های دستیابی دانش آموزان به اطلاعات و دانش مورد نیاز آن ها را تحت تأثیر قرار می دهد.       

  مقدمه   

 در این چند سال بعنوان معلم پایه اول ابتدایی با دانش آموزان دختر و پسر با ویژگی های رفتاری و اجتماعی متفاوت سر و کار داشتم. اما امسال یکی از دانش آموزان من به نام الینا، با بقیه بچه هایی که تا به حال دیده بودم خیلی فرق داشت. او کودکی خجالتی، مضطرب و افسرده بود. آهسته و لرزان صحبت می کرد. با بقیه بچه ها دوست نمی شد و گوشه گیر بود. حتی قادر نبود که وسایل خود را از کیفش در آورد. کتابش را وارونه در دست می گرفت و هنگام تصویرخوانی از کتاب بخوانیم، می گفت: چیزی نمی بینم. در نوشتن نیز مشکل داشت و ساده ترین علائم کتاب بنویسیم را نمی توانست، بنویسد. او ریاضی را درک نمی کرد. به طور کلی او دچار اختلالات یادگیری یا دیسلکسی بود. در گوش دادن، صحبت کردن، خواندن، نوشتن، استدلال کردن و درک کردن مشکل داشت. با بررسی هایی که انجام دادم از نظر فیزیکی و هوش کاملاً سالم و عادی بود ولی در یادگیری بسیار مشکل داشت. برای حل اختلالات یادگیری و رفتاری او نیاز به روش تدریس مناسب و خاص بود.     پس از مطالعه و بررسی فراوان، روش های ویژه ای را برای بهبود وضعیت او به کار بستم. راه حل های مختلف را آزمایش کردم. بهترین راه این بود که نوآوری های آموزشی را به کار ببرم و با استفاده از فناوری نو اختلالات یادگیری الینا را حل کنم. بنابراین از روش IT استفاده کردم.      با تلاش فراوان توانستم به نتیجه مطلوب برسم. به طوری که پیشرفت الینا بسیار چشمگیر بود. او نه تنها در درس ریاضی و بخوانیم پیشرفت بسیار زیادی داشت بلکه مشکلات رفتاری او نیز به کلی رفع گردید و همانند سایر دانش آموزان در فعالیت های کلاسی شرکت می کرد.     نتیجه ای که در نهایت به دست آمد این بود که: توانستم اختلالات یادگیری (دیسلکسی ) الینا را با کمک تدریس مبتنی بر IT حل کنم و از او دانش آموزی فعال و علاقمند بسازم. علاوه بر آن پیشرفت تحصیلی و علاقمندی سایر دانش آموزان نیز با این روش میسر شد و کلاسی سرشار از شادی و نشاط مهیا نمودم. موفقیت تحصیلی، علاقمندی و سرزندگی الینا و سایر دانش آموزان نشان دهنده موفق بودن این طرح می باشد.

توصیف وضعیت موجود   

 اینجانب کبری   ، دارای مدرک لیسانس    ، مدت      سال است که در خدمت آموزش و پرورش مشغول به تدریس می باشم . امسال نیز بعنوان معلم پایه اول در مدرسه محدثه مشغول به خدمت می باشم      از ابتدای سال تحصیلی متوجه شدم که یکی از دانش آموزانم به نام الینا دارای علائمی از قبیل بی علاقگی به مدرسه، ترس از مدرسه، همکاری نکردن با معلم، انجام ندادن تکالیف درسی به طور منظم، ضعف درسی، گوشه گیری و انزوا طلبی می باشد که نشاندهنده وجود اختلالات رفتاری و درسی در این دانش آموز بود. او دور از پدر و مادرش زندگی می کرد زیرا آن ها در حال کوچ کردن بودند.به همین دلیل او با پدربزرگ و مادربزرگ خود در روستا ساکن بود. دوری از پدر و مادر باعث بروز مشکلات روحی و عاطفی شده بود که بر اختلالات یادگیری او می افزود. آن ها به دلیل فقر اقتصادی ازوسایل ساده رفاهی مانند تلویزیون محروم بودند. وقتی از الینا می پرسیدم از برنامه های تلویزیون به کدام یک علاقه داری؟ می گفت: ما تلویزیون نداریم. او برای ورود به مدرسه مورد سنجش قرار نگرفته بود همچنین دوره پیش دبستانی را به علت فقر فرهنگی خانواده نگذرانده بود. او کودکی خجالتی، مضطرب، افسرده و نگران بود. دستانش همیشه از عرق خیس بود. جثه ای کوچکتر از سایر همکلاسی هایش داشت. من اغلب در زنگ های تفریح از پشت پنجره کلاس رفتار او را زیر نظر داشتم. اصولاً جنب و جوش و تحرک بسیار کمی داشت. بیشتر در گوشه حیاط مدرسه در کنار خواهر بزرگترش که کلاس چهارم بود  می ایستاد و بچه های دیگر را با کنجکاوی نگاه می کرد. او با کسی ارتباط برقرار نمی کرد و حتی با همکلاسی هایش هم دوست نبود. هنگام صحبت کردن همیشه ترس داشت و خیلی آهسته و لرزان صحبت می کرد. در کلاس وقتی از دانش آموزان می خواستم کتاب های خود را روی میز گذاشته و باز کنند مدت زیادی طول می کشید تا کتاب خود را از کیفش در آورد و روی میز قرار دهد. یک ماه طول کشید تا من به کمک همکلاسی هایش به او یاد دادیم تا کتاب خود را وارونه در دست نگیرد.      هنگام تدریس نگاره های کتاب بخوانیم، دانش آموزان می بایست درباره لوح ها صحبت کنند و تصویر خوانی کنند. وقتی نوبت به الینا می رسید مدت ها به تصویر نگاه  می کرد و جوابی نمی داد. وقتی از او می پرسیدم که در تصویر چه می بینی؟ می گفت: هیچی نمی بینم.      ابتدا فکر کردم که او مشکل بینایی دارد. به همراهی مدیر مدرسه او را به مرکز بهداشت فرستادیم تا مورد آزمایش بینایی سنجی و شنوایی سنجی قرار گیرد. در هر دو مورد مشکلی نداشت. بعد از آن به نظرم رسید که خجالتی است و نمی خواهد در جمع صحبت کند. از او خواستم که فقط برای من صحبت کند و باز او جواب می داد که در تصویر چیزی نمی بیند. با توضیحاتی که من و سایر همکلاسی هایش در باره تصاویر می دادیم او فقط بعضی از زیرنگاره ها را نام می برد و در مورد لوح بزرگ هیچ چیز نمی گفت. او اصلاً فکر نمی کرد و طوطی وار جواب می داد هرچه بچه ها اعم از درست یا غلط می گفتند همان را تکرار می کرد.      در نوشتن هم بسیار مشکل داشت و ساده ترین علایم موجود در کتاب بنویسیم را  نمی توانست، بنویسد. اغلب او را پای تخته آورده، دست او را می گرفتم تا بتواند، بنویسد. در دفتر مشق هم به او تمرین می دادم، اما باز هم در نوشتن مشکل داشت. او خیلی بی توجه بود. دائم به اطراف خود نگاه می کرد و در نوشتن بسیار کند بود. مدتی طول می کشید تا بتواند یک علامت خیلی ساده رسم کند. در خواندن و نوشتن و به خاطر سپردن اعداد هم بسیار مشکل داشت.     دو ماه از سال تحصیلی می گذشت و من هرچه تلاش می کردم الینا هیچ پیشرفتی نداشت. همیشه در این فکر بودم که: "چگونه می توانم مشکلات یادگیری و رفتاری او را حل کنم؟"



خرید و دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک نوآوری های آموزشی اختلالات یادگیری و رفتاری  الینا دانش آموز پایه اول را برطرف نمایم؟


دستاورد علمی عالی برای فراگیران زبان انگلیسی؛ راهنمایی برای مدیران

دستاورد علمی عالی برای فراگیران زبان انگلیسی؛ راهنمایی برای مدیران

دانلود کتاب دستاورد علمی عالی برای فراگیران زبان انگلیسی <!-- All in One SEO Pack 2.2.5.1 by Michael Torbert of Semper Fi Web Design[267,357] --> <!-- /all in one seo pack -->

این راهنمای کاربردی، مدیران مدرسه را مجهز می‌سازد تا به موفقیت فراگیران انگلیسی کمک کنند. نویسندگان نشان می‌دهند که چگونه مدیران و کارکنان می‌توانند به‌عنوان حامیان دانش‌آموختگان خدمت کرده و شیوه‌های آموزشی موفقیت‌آمیز که یادگیری آنها را افزایش می‌دهد، اعمال کنند. این کتاب به زبان ساده و همراه با جداول ارجاعی سریع و مختصر نوشته شده است و موارد ذیل را فراهم می‌کند:
استراتژی‌هایی برای ایجاد فرهنگ موفق آموزش زبان انگلیسی (ELL)
نکاتی برای تقویت روابط انجمن اولیاء و مربیان…

دانلود کتاب دستاورد علمی عالی برای فراگیران زبان انگلیسی

<!-- All in One SEO Pack 2.2.5.1 by Michael Torbert of Semper Fi Web Design[267,357] -->

<!-- /all in one seo pack -->

سال 2011168 صفحهISBN: 97814129816062 MB | Leading Academic Achievement for English Language Learners: A Guide for Principalsنویسنده: Betty J. Alford, Mary C. (Catherine) Ninoانتشارات: CorwinISBN 10: 1412981603ISBN 13: 9781412981606

ابزارهای توسعه حرفه‌ای که دانش معلمان از لحاظ فراگیری زبان دوم را فراهم کرده است
مطالعات موردی درمورد مدیران مدرسه که تغییرات مثبتی برای آموزش زبان انگلیسی ایجاد کرده‌اند

 



خرید و دانلود دستاورد علمی عالی برای فراگیران زبان انگلیسی؛ راهنمایی برای مدیران


دانلود خلاصه آنالیز عددی 1 پیام نور

دانلود خلاصه آنالیز عددی 1 پیام نور

دانلود خلاصه آنالیز عددی 1 پیام نور

منبع : کتاب آنالیز عددی 1

مولف : دکتر اسماعیل بابلیان

فایل : pdf



خرید و دانلود دانلود خلاصه آنالیز عددی 1 پیام نور


سمینار کارشناسی ارشد کامپیوتر توربازآرا

سمینار کارشناسی ارشد کامپیوتر توربازآرا

این محصول در قالب پی دی اف و 218 صفحه می باشد.

این سمینار جهت ارائه در مقطع کارشناسی ارشد کامپیوتر-نرم افزار طراحی و تدوین گردیده است. و شامل کلیه موارد مورد نیاز سمینار ارشد این رشته می باشد. نمونه های مشابه این عنوان با قیمت بسیار بالایی در اینترنت به فروش می رسد.گروه تخصصی ما این سمینار را با قیمت ناچیز جهت استفاده دانشجویان عزیز در رابطه به منبع اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهند. حق مالکیت معنوی این اثر مربوط به نگارنده است. و فقط جهت استفاده از منابع اطلاعاتی و بالا بردن سطح علمی شما در این سایت قرار گرفته است.

چکیده
اجرای پرسرعت برنامه نیاز به طرّاحی بر روی الگوهایی غیر از Von-Newman دارد. از این رو
استفاده از چینشهای دوبعدی الزامی است. در هر یک از الگوهای محاسباتی موازی علاوه بر وجود
چینشهای متفاوت ، خصوصیّات معماریهای سازگار با آنها نیز دیده میشود. بازآرائی یکی از این
خصوصیّات است که به تغییر پیکربندی در زمان اجرا گفته میشود. با این قابلیت بین استفادهی
عمومی از سختافزار و طرّاحی سازگار با برنامه ، توازن ایجاد میشود. هزینهی سنگین عوض کردن
پیکربندی ، یکی از موانع اجرایی شدن این خصوصیّت است. علاوه بر همگامسازی و انجام محاسبات
باید هزینهی پیکربندی نیز در طرّاحی الگوریتم سنجیده و کمینه شود. تأثیر در مقیاسپذیری الگوریتم
، یکی از اثرات جانبی استفاده از بازآرائی است که با کمّی کردن و اندازهگیری آن در انواع الگوهای
محاسباتی به کارایی بهتری در زمان اجرا خواهیم رسید.
مقدمه
همهکاره الگوی von-newman اساس کار رایانهی
است. هدف این الگو تبدیل دستورات پیچیده به ساده است . گاهگان
نتیجه که بعد از اجرای هر دستور موجود در حافظه با گذر از چرخهی الزامی
fetch-decode-execute حاصل میشود در حافظه ذخیره خواهد شد. گذر از مراحل -fetch
decode موجب افزایش زمان اجرای دستورات میشود. در این نوع رایانهها قابلیّت اجرای انواع
متنوّعی از برنامهها در ازای هزینه در زمان اجرا به دست میآید. با پذیرش این رویّه اجرای ترتیبی
دستورات که ذاتاً موازیپذیر نیست اجتنابناپذیر است . زمان اجرا با موازیسازی دستورات کاهش
مییابد. در این الگو موازیسازی ، شبیهسازی میشود. مدار سازگار با برنامه
یکی از روشهای موازیسازی دستورات است . هدف ، طرّاحی مدار مجتمع بر
اساس ماهیّت برنامه است. این پیشنهاد باعث بالا رفتن کارایی میشود اما قابلیّت استفاده ، تنها در
مجموعهای خاص از برنامهها محدود میشود. عدم انعطاف در اجرای متنوّع برنامهها مشکل این روش
بین انعطافپذیری است. تلاش محقّقین برای ایجاد توازن و کارایی باعث پیشنهاد تغییر آرایش مدار
مجتمع در حین اجرا شد. این معماری قابلیّت بازآرایی دارد. از این جهت میتوان این الگو را معماری
نامید. در این الگو ، پیکربندی بدون هزینه زیاد در زمان اجرا برای بالا بردن کارایی یک بازآراپذیر
برنامه خاص تغییر میکند. حاصل شد. به آرایهای با واحدهای منطق این نوع معماری با تکامل تدریجی آرایهی منطقی برنامهپذیر
و شبکه ارتباطی که تغییر بیتهای پیکربندی سبب تغییر پیوندهای شبکه و در نتیجه تغییر پردازش
خواهد شد آرایهی منطقی برنامهپذیر گفته میشود. انتقال بیتهای پیکربندی و تغییر آن فرایندی
پرهزینه است. در تراشههای پیوندی حاصل از آرایه منطقی برنامه پذیر و ریز پردازندهیکمکی
هزینهی دسترسی به حافظه و بازآرایی شبکه کم شد. گاشت درست محاسبات بر روی سخت افزار بازآراپذیر و استفاده از ریزپردازندهی کمکی سبب کارایی
بهتر در اجرای برنامه میشود. تقسیم محاسبات بین ریزپردازنده و بقیه اجزا به صورت دستی یا به
پیچیده و ساختار کمک ابزارهای خودکار و نیمهخودکار امکانپذیر است. محاسباتی که دارای نظارت
قابل اجرا توسط گاهگان ویژه باشند توسط ریزپردازنده انجام میشود. تبدیل محاسبات به رمزعدد
ریزپردازنده و تغییر پیکربندی برای بقیّه اجزا ، نگاشت گفته میشود. پیکربندی اولیّه با توجّه به
اطّلاعاتی خواهد بود که قبل از اجرای محاسبات از روی برنامه حاصل میشود . پیکربندی در زمان اجرا
برای مجموعهای متفاوت از محاسبات تغییر مییابد.
معماری von-newman نیازمندیهای این الگو را برآورده نمیکند ، از این جهت برای بهبود
و روشهای نگاشت احتیاج به یک سلسله مفاهیم بلنددید زمانبندی است. الگوی محاسباتی بازآرا
یکی از این مفاهیم است که با استفاه از آن میتوان به بهینهسازی نگاشت با روشهای الگوریتمی دست
زد. کارایی این گونه محاسبه در زمینه رمزنگاری
، معنافهمی ،پردازش شکل ،الگوریتمهای وراثتی پیام و شبکه عصبی …. اثبات شده.
این نوشتار در سه بخش کلیّات ، نگاه سختافزاری و نگاه نرمافزاری تهیه شده است. در قسمت کلیّات
به پیشزمینههای مورد نیاز میپردازیم و در بخشهای دیگر تنها ارجاعی به آن میشود. در نگاه
سختافزاری به شرح الگو و انواع موجود تور بازآرا میپردازیم و در آخر نیز با چگونگی نگاشت و
ملاکهای طرّاحی بهینه آشنا میشویم.
بعضی از مطالعات نیز به عهدهی خواننده گذاشته شده است. امید است مورد قبول مخاطب قرار بگیرد.



خرید و دانلود سمینار کارشناسی ارشد کامپیوتر توربازآرا