انتخاب بهترین روش نظرسنجی از مشتریان لوازم خانگی با استفاده از رویکرد داده کاوی

مدیریت ارتباط با مشتری بعنوان یک ابزار قوی جهت شناخت نیاز مشتری ، افزایش رضایت او و در نهایت افزایش سودآوری سازمان کاربرد فراوانی دارد.هرچه بازار رقابتی تر باشد  ارزش داده های سازمان بیشتر شده و تکنیک های کاوش داده ها ارزشمند تر  جلوه خواهند نمود.داده کاوی با پالایش و تحلیل داده ها نتایج مناسبی را جهت تصمیم گیری در مورد اتخاذ استراتژی های مدیریت مشتریان فراهم می آورد.....

در این مقاله با استفاده از تکنیک های داده کاوی مشتریان بر اساس احتمال پاسخ دهی بخش بتدی شده و بهترین روش نظر سنجی برای هر گروه تعیین می گردد.



خرید و دانلود انتخاب بهترین روش نظرسنجی از مشتریان لوازم خانگی با استفاده از رویکرد داده کاوی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.