تحقیق درباره تاثیراخلاق دینی بر سلامت روح و جسم

تحقیق درباره تاثیراخلاق دینی بر سلامت روح و جسم

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:90
فهرست و توضیحات:

تاثیراخلاق دینی بر سلامت روح و جسم

افراد متأهل سالم ترند(نگاهی به تأثیر ازدواج در سلامت جسم و روان)

ازدواج» علیه «استرس»

ازدواج موفق؛ منبع آرامش

نقش ازدواج در سلامت روان

هم‌ سلا‌مت روح، هم سلا‌مت جسم‌

تعریفتان از رسانه‌ای سلامت‌محور چیست

خب قصور رسانه‌ها در این میان چیست؟

برای ایجاد آرامش در جامعه چه خواهید کرد؟

یکی از مشکلات شما  در رادیو‌های تخصصی، پیدا کردن نیروهای برنامه‌سازی است که به موضوع هم اشراف داشته باشند؟

نتیجه کار این کمیته در برنامه‌های رادیو سلا‌مت مشخص می‌شود؟

ایجاد آرامش، یک برنامه کلی است که صدا و سیما و نهادهای دیگر باید متولی آن باشند. ما می‌توانیم آسیب‌های مخل آرامش در جامعه را شناسایی وبررسی کنیم. الان کمیته تخصصی آسیب‌شناسی اجتماعی را با حضور استادان دانشگاه تشکیل داده‌ایم که این کمیته آسیب‌های اجتماعی را که آرامش جامعه را به خطر می‌اندازد، رصد می‌کند.

البته کار این کمیته بین بخشی است. ما وزارتخانه‌های مختلفی را که مسوول شناسایی و رفع این آسیب‌ها هستند، دور هم جمع می‌کنیم و خودمان حلقه واسط می‌شویم تا مشکلات کار را بررسی کنیم و ببینیم چه چاره‌ای باید اندیشید، بخصوص در حوزه اجتماعی که خیلی مشکل داریم و آسیب‌های زیادی هست که جامعه را تهدید می‌کند. شاید خیلی مواقع متولی مشخصی هم نداشته باشد.

نمونه کوچکش همین تبلیغات عظیم ضد سلامت در روزنامه‌هاست. قد بلند وکوتاه می‌کنند، وزن کم می‌کنند و... اینها واقعا جامعه را تهدید می‌کنند، اما  این تبلیغات هیچ سر و سامانی ندارد. به هرجا هم که مراجعه کنید می‌گویند به ما ربط ندارد.

یکی از برنامه‌های ما تا پاییز این است که کنفرانسی را با هدف شناسایی تبلیغات سلامت‌محور در جامعه برگزار کنیم. آنجا می‌خواهیم بررسی کنیم و ببینیم بالاخره تکلیف مردم این وسط چیست. فکر می‌کنم رادیو سلامت از نظر ساختار برنامه‌سازی می‌تواند از ظرفیت‌های بیش از این برخوردار باشد و بهره ببرد.

بله. این حرف شما را قبول دارم، ولی رادیو سلامت توانسته است کاری بکند که بسیاری از کارشناسان و پزشکان برنامه‌ساز شوند و نمونه‌های موفقی هم داریم.

خب این روند در دراز مدت جواب می‌دهد، درحالی‌که هر روز باید آنتن رادیو سلامت پر شود.

به هر حال هر کاری زحمت دارد. خود همین می‌تواند یک الگو باشد برای رادیو تلویزیون‌های دنیا که می‌خواهند در حوزه‌های تخصصی کار کنند. در رادیو سلامت در کنار تهیه‌کننده، ما کارشناس مشاور هم داریم که محتوای برنامه را کنترل می‌کند.



خرید و دانلود تحقیق درباره تاثیراخلاق دینی بر سلامت روح و جسم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.