پرسشنامه عوامل تاثیر گذار بر نام و نشان تجاری (برند)

پرسشنامه عوامل تاثیر گذار بر نام و نشان تجاری (برند)

دانلود پرسشناممه در مورد برند های قدیمی

خرید ارزان پرسشنامه عوامل تاثیرگذار بر برند

 

خرید کفش Puma مدل Jordan Flight

 

 

 

با سلام خدمت بازدیدکنندگان محترم فروشگاه فایل و مقاله سوفایل

پرسشنامه ای که پیش روی شماست با  هدف: ارزیابی عوامل تاثیر گذار بر نام و نشان تجاری (برند) (وفاداری مشتریان، سیستم اطلاعات بازاریابی، محصولات و خدمات، قیمت، کانال های توزیع، محیط فیزیکی، کارکنان، مسئولیت اجتماعی سازمان)می باشد.


این پرسشنامه دارای 29 سوال است

این پرسشنامه داری  8   بعد است

شیوه نمره گذاری و تفسیر نتایج: دارد

روایی و پایایی: دارد

نوع فایل:word 

دانلود مطالب بلافاصله پس از پرداخت آنلاین



خرید و دانلود پرسشنامه عوامل تاثیر گذار بر نام و نشان تجاری (برند)


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.