مجموعه کتب و جزوه های کسب درامد اینترنتی و خوداشتغالی و کارافرینی

مجموعه کتب و جزوه های کسب درامد اینترنتی و خوداشتغالی و کارافرینی

سلام خدمت رفقای عزیز مخصوصا اونهایی که میخوان با کسب درامد اینترنتی آشنا بشن و واز طریق اون درامد کسب کنن

واسطون یه پیشنهاد عالی دارم که میخوام چند دقیقه ای راجع بهش توضیح بدم پس تا اخر همراه من باشین

حتما همتون مثل من تبلیغات زیادی در مورد کسب درامد اینترنتی و موارد مشابه اون دیدین و خیلیاتون حتی چند تا از این موارد رو تهیه کردین و مبلغی بابتشون پرداخت کردین ولی نتیجه نگرفتین من خودم دو سال طول کشید تا بتونم راهشو پیدا کنم و الان مدت شش ماهه شروع به کسب درامد به صورت جدی وعملی کردم و تو این مدت حدود ۷میلیون تومن تونستم درامد کسب کنم

با این مجموعه ای که ارائه میشه اگه خودتون بخواین و تلاش کنین و روشهایی که درمورد تک تکشون توضیح کامل داده شده به کار بگیرین و مو به مو اجرا کنین بهتون قول میدم شماهم بدون هزینه و به سادگی تاکید میکنم بدون هزینه وبه سادگی میتونین درامد داشته باشین بدون اینکه از خونه خارج بشین

من خودم تمام این محصولات موجود در این مجموعه رو تک تک تهیه کردم و بابت هرکدومشون مبلغ جداگونه ای پرداختم که خودتون بهتر میدونین حدودا دویست هزار تومن فقط بابت محصولاتی که تو این مجموعه هست پرداخت کردم والان میخوام همه ی اونارو البته کارامد و به درد بخوراشونو تو یک مجموعه و یکجا فقط با مبلغ ۱۰۰۰۰تومن در اختیارتون بزارم که برین حالشو ببرین.

به امید موفقیت و ثروتمند شدن همه ی شما رفقای عزیز

لیست محصولات موجود در مجموعه

۱-جزوه ی پولسازی وکسب درامد درقرن ۲۱نوشته ی ارزو شکیبا دختر میلیونر خودساخته

۲-کتاب ۷قدم جهت ثروتمند شدن از نگاه اسلام به همراه ۸ راهکار عملی از بزرگان دین

۳-کتاب راز موفقیت میلیونر های خودساخته

۴-کتاب اموزش کسب درامد وپولسازی نوشته ی مهندس محمد هادی طلوعی میلیونر خودساخته

۵-کتاب تنها راه عملی کسب درامد از اینترنت در ایران

۶-کتاب هرانچه برای داشتن درامد نیاز دارید

۷-جزوه ی اموزش جامع پنل بازاریابی سایت ایران سی ان

۸-جزوه ی پولسازی و کسب درامد از طریق سایت های کلیکی

۹-جزوه ی پولسازی وکسب درامد با استفاده از اطلاعاتی که خودتان دارید

۱۰-کتاب کسب درامد از اینترنت در ۷روز نوشته ی مونا افشار میلیونر خودساخته

۱۱-جزوه ی اموزش فروش و کسب درامد در سایت ایران سی ان

۱۲-کتاب برنامه ریزی برای پولدار شدن در ۳۰روز

۱۳-مجموعه ی ۵۰کتاب از سری کتابهای چگونه پولدار شویم

و چندین جزوه ی آموزشی دیگر 



خرید و دانلود مجموعه کتب و جزوه های کسب درامد اینترنتی و خوداشتغالی و کارافرینی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.