سانتریفیوژ آزمایشگاهی

سانتریفیوژ آزمایشگاهی

فایل مقاله سانتریفیوژ آزمایشگاهی با فرمت قابل ویرایش ورد و با نرم افزار word ساخته شده است. شما پس از دانلود یک فایل زیپ خواهید داشت که با دابل کلیک بر روی آن فایل ورد کامل تحقیق سانتریفیوژ آزمایشگاهی قابل مشاهده و ویرایش و پرینت(چاپ) است. پسوند فایل تحقیق آماده با موضوع سانتریفیوژ آزمایشگاهی Doc می باشد و بر روی تمام سیستم هایی که نرم افزار ورد روی آنها نصب است قابل اجرا و ویرایش می باشد.لینک دانلود مقاله سانتریفیوژ آزمایشگاهی در انتهای صفحه می باشد.این تحقیق با وجود کامل بودن آن فقط باید جهت راهنمایی مورد استفاده قرار گیرد و چه خوب است پس از مطالعه تحقیق حاظر اقدام به تهیه تحقیقی در این زمینه با الگو گیری از همین تحقیق کرده و به تولید دانش کمک کنید. تعداد صفحات:6صفحه
در زیر بخش کوچکی از تحقیق قرار داده می شود که این بخش مختصر صرفا برای این است که بدانید این تحقیق چگونه نگارش یافته و متن کامل در فایل اصلی است که پس از دانلود قابل مشاهده خواهد بود.

 

سانتریفیوژ آزمایشگاهی ، یکی از ابزارات آزمایشگاه تشخیص طبی هست که با استفاده از نیروی موتور خود ، نمونه مایع را با سرعت بسیار زیادی به چرخش درمیارند. بسته به اندازه و ظرفیت نمونه سانتریفیوژهای مختلفی وجود دارد . مانند تمام سانتریفیوژ ها ، سانتریفیوژهای پزشکی هم توسط اصل رسوبی مواد در سرعت بالا کار می کنند که در ان شتاب جاذبه ای مرکزی ، باعث جدا شدن مواد به دو نوع ناحیه کم و پر تراکم می شود .

 عملکرد - Operation

افزایش نیروی گرانشی به طور موثری باعث جمع شدن نمونه به طور سریع و کامل تری در زیر تیوب می شود و مایع باقی مانده در بالای تیوب سوپرناتانت یا supernate می نامند .

بعد از اینکه حالت فوق رخ داد با استفاده از پیپت پاستور مایع روئی را مکش می کنیم به طوری که مکش ما هیچ گونه اختلالی در رسوب ایجاد نکند به عبارت دیگر تنها مایع روئی را می کشیم و با رسوب کاری نخواهیم داشت . سرعت سانتریفیوژها...

ادامه مطالب دَر فایل ورد است که پس از پرداخت و دانلود قابل مشاهده است برای خرید پس از وارد کردن ایمیل روی پرداخت کلیک کنید.

 



خرید و دانلود سانتریفیوژ آزمایشگاهی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.