دانلود مقاله فرهنگ جامعه

دانلود مقاله فرهنگ جامعه

 

مشخصات این فایل
عنوان: فرهنگ جامعه
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 5

این مقاله در مورد فرهنگ جامعه می باشد .

 

 مختصری از توضیحات مقاله فرهنگ جامعه

حتما از توسعه اقتصادی و توسعه سیاسی اطلاعات دم دستی در اختیار دارید.با تئوری های اولیه آن هم آشنا هستید.اقتصاد به حیطه ثروت،توزیع،تولید،مصرف،عرضه و تقاضا می پردازد.در توسعه اقتصادی به معنای پیشرفت اقتصادی می توان نتیچه گرفت که اقتصاد در پی ایجاد اقتصادی مبتنی بر عدالت در بازار عرضه و تقاضاست.سیاست ،مطالعه قدرت،ساختار حکومت،حاکمیت عدالت در کره خاکی را عهده دار شده است. واما توسعه فرهنگی صد برابر پیچیده تر از هر دوی بالاست.چون .....(ادامه دارد)

نمادهای بزرگ دینی و فرهنگی مشهد متعلق به گذشتگان است. حتی می شود این موضوع را به بوستان ها،مراکز تجاری،مراکز فرهنگی ، مساجد و... تعمیم داد.اگر حرکت های بزرگی هم شده در اطراف حرم مطهرعلی بن موسی الرضا علیه السلام است.بنابراین به راحتی می شود گفت نه تنها در طول دهه های اخیر نماد بزرگ فرهنگی دینی بنا نشده که ،برخی از آنها یا به صندوقچه غفلت وبی توجهی وبرخی .....(ادامه دارد)

شهر مشهد در 138 مورد از مجموع 621 مقایسه با سایر مراکز استان‌ها از لحاظ 23 معرف حوزه احساس همبستگی اجتماعی در موقعیت برتر قرار دارد. مشهد در 50 درصد یا بیش از 50 درصد مقایسه‌ها نسبت به شیراز و تهران برتری دارد. همچنین نسبت به شهرهای اهواز، ارومیه، اصفهان، رشت، گرگان، خرم‌آباد و قم در 25 تا 50درصد مقایسه‌ها برتری دارد. شهرهایی که مشهد در کمتر از 25 درصد مقایسه‌ها .....(ادامه دارد)

از فشار هنجاری نمره میانگین مشهد 29درصد و نمره سایر شهرها 24درصد است لذا می‌توان گفت اگرچه فشار هنجاری در مشهد و نیز در کل کشور ضعیف است ولی در مشهد اندکی قوی‌تر یا مثبت‌تر از سایر شهرهاست. این شاخص شامل هنجارهای صداقت، وفاداری، عام‌گرایی و ارزش‌های اخلاقی است و  نشان‌دهنده درجه همبستگی اجتماعی و ارتباطات در جامعه است.(مجله فرهنگ و اجتماع)



خرید و دانلود دانلود مقاله فرهنگ جامعه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.