حقوق و دستمزد 21 ص به همراه پاورپوینت

حقوق و دستمزد  21 ص به همراه پاورپوینت

  فرمت فایل: word(قابل ویرایش)تعداد صفحات21

مقدمه:
با توجه به رشد وتوسعه تکنولوژی اطلاع رسانی در جهان ودرخواست روز افزئن استفاده این فناوری
در سطح کشور وتاکید دولت به ایجاد شهرهای الکترونیکی لزوم ایجاد سیستم های پیشرفته اطلاع رسانی که پاسخ گوی نیازهای اقشار مختلف مردم باشد ،بیش از پیش مشاهده می شود .
• مهمترین سیستم های پیشنهادی قابل مکانیزه شدن این شرکت عبارتند از :
1. سیستم حضورغیاب
2. سیستم دبیرخانه
3. سیستم حقوق ودستمزد
4. سیستم انبار وحسابداری انبار
5. سیستم کارگزینی
6. سیستم حسابداری
براساس نیاز وانتظارکارفرمای مربوطه وبادرنظر گرفتن مسائل اقتصادی توسط ایشان برآن شدیم تا سیستم حقوق ودستمزد این شرکت را مکانیزه کنیم .

 

 

 


تعریف مسئله :
محاسبه حقوق مجموعه کارمندان به دلیل متاهیت متغیر ووابستگی زیاد به موارد مختلف از جمله سیستم هایی است که نیاز به اتوماسیون آن زودتر از بقیه احساس می شود . سیستم حقوق ودستمزد برای محاسبه ی حقوق کارمندان وصدور فیش حقوقی ولیست گیری ها و ....... یعنی بطور کلی کلی عملیات مرتبط با پرداخت حقوق کارمندان وصدور فیش حقوقی کارمندان مجموعه های بزرگ طراحی ونوشته می شود . باراه اندازی سیستم محاسبه ی حقوقی حتی چند هزار نفر کارمند به شرط بازتاب لیست های لازم شبیه لیست اضافه کاری و .......می توانند تنها توسط یک نفر محاسبه وتهیه گردد . در صورتیکه در سیستم دستی برای این کار شاید بالاتر از 7نفر نیرو لازم باشد وبا توجه به حجم زیاد محاسبات حقوقی وعدم وجود دقت کافی بر آن شدیم تا با مکانیزه کردن سیستم فوق ضمن بر طرف کردن تشتباهات احتمالی ودرعین حال افزایش قابل توجه انجام این مشکل را مرتفع کنیم .



خرید و دانلود حقوق و دستمزد  21 ص به همراه پاورپوینت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.