دانلود تأثیر مسلح‌کردن با میله‌های فولادی کوتاه استخوانی شکل (BSS) در بهبود ویژگی‌های مکانیکی بتن

دانلود تأثیر مسلح‌کردن با میله‌های فولادی کوتاه استخوانی شکل (BSS) در بهبود ویژگی‌های مکانیکی بتن

تحقیق تأثیر مسلح‌ کردن با میله‌های فولادی کوتاه استخوانی شکل (BSS) در بهبود ویژگی‌های مکانیکی بتن در 45 صفحه ورد بسیار کامل و مطلبی جدید برای کمک در انجام پروژه ها و مقالات  کاردانی و کارشناسی عمران و رشته های مرتبط شامل بخش های زیر می باشد:

خلاصه

مقدمه

هدف از انجام این تحقیق

مراحل روش‌های تجربی

نتایج

عکس‌العمل بار- جابجایی

مشاهدات پس از شکست( نمونه)

تحمل بار مؤثر توسط مفتول

تجزیه و تحلیل و توصیه‌ها

نتیجه‌گیری و تحقیقات آینده

 

 

خلاصه

در این تحقیق و مطالعه ما از طریق آزمایش تأثیر مسلح‌کردن با میله‌های فولادی کوتاه استخوانی شکل (BSS) را در بهبود ویژگی‌های مکانیکی بتون مورد ارزیابی قرار داده‌ایم.

نتایج تست‌های خمشی چهار قطعه‌‌ای آشکار ساخت که کاربرد میله‌های فولادی BSS در مسلح نمودن بتون آنرا مستحکم‌تر، بادوام‌تر، و مقاومت‌تر در برابر ترک خوردن، نسبت به بتون‌های مسلح معمولی که در آنها از میله‌های فولادی کوتاه و صاف(CSS ) استفاده گردیده می‌باشد.

میله‌های فولادی (BSS) باعث تقویت بیشتر بتن در برابر ترک خوردن از طریق هدایت این لوله‌ها( در بتون) و قفل‌شدن مکانیکی آنها در ناحیه بین انتهای کروی شکل و پهن شده و بافت ترد و شکننده بتن می‌گردد.

در نمونه‌های بتن مسلح شده با (BSS) قبل از فروپاشی نهایی ترک‌های طولی متعددی ایجاد گردید در حالیکه نمونه‌های بتون مسلح شده با (CSS ) و یا غیرمسلح، ترک خوردن در ناحیه مرکزی شروع و تا فروپاشی کامل نمونه گسترش یافت. میله‌های فولادی (BSS) بصورت پلی در ناحیه ترک عمل نموده و در نهایت تغییر شکل( دفرمه‌شدن) و فروپاشی نهایی اتفاق می‌افتد.

همچنین ترکهای ثانویه ایجاد شده در بافت قالب بتونی به صورت خطوطی از ناحیه مرکزی انتشار می‌یابد که باعث استحکام و دوام این ساختار می‌گردد. در حالیکه در مورد نمونه‌هایی که از (CSS) استفاده شده بود میله‌ها براحتی از بافت قالب( بتونی) بدون دفرمه‌شدن( تغییر شکل اساسی) خود  میله‌ها و بتون اطراف میله‌ها، از بافت اصلی خارج گردیدند...

 

 به شما اطمینان می دهیم که این فایل خواسته شما را برآورده می کند و مناسب پروژه های کارشناسی است. با پرداخت مبلغ و خرید این فایل، محصول را در ایمیل خود دریافت می کنید. مطمئن باشید ارزش این فایل خیلی بیشتر از مبلغی است که پرداخت می کنید.



خرید و دانلود دانلود تأثیر مسلح‌کردن با میله‌های فولادی کوتاه استخوانی شکل (BSS) در بهبود ویژگی‌های مکانیکی بتن


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.