کتاب ارزشمند شطرنج مانور های موفق: هنر بازی با مهرها Maneuvering: The Art of Piece Play

کتاب ارزشمند شطرنج مانور های موفق: هنر بازی با مهرها  Maneuvering: The Art of Piece Play

Maneuvering: The Art of Piece Play July 25, 2016by Mark Dvoretsky) مانور: هنر بازی با مهرها بهترین خانه ها را برای مهره هایتان پیدا کنید!توسط: مارک دوروتسکیفرمت:PDFنسخه اورجینال با قابلیت کپی وچاپ
انتشارات : 2016 Russell Enterprises, Inc. دانلود گزیده ای از صفحات کتاب  بهترین خانه ها را برای مهره هایتان پیدا کنید!


تا حد بسیار زیادی، مهارت هر شطرنج بازی به توانایی او برای کشف و ارزیابی صحیح وضعیت و اجرای طرح صحیح وابسته است. در این کتاب، مربی بزرگ شطرنج مارک دورتسکی به بررسی یکی از مشکلترین جنبه های بازی پوزیسونی یعنی <هنر بازی با مهره ها، مانور های موفق و یافتن بهترین خانه های ممکن برای هر مهره> می پردازد.


تمرین مهارت مانور به شما در هر مرحله از بازی کمک خواهد کرد و به همین دلیل است که در میان تمرین ها به وضعیت هایی از گشایش، وسط و آخر بازی برخواهید خورد که هم از مسابقات گرفته شده و هم از بررسی ها.


دانش آموز سخت کوش با مطالعه با دقت این کتاب به استادی در شطرنج پوزیسونی خواهد رسید و در به مهارت شطرنجی اش در کل خواهد افزود.


درباره مولف:

مارک دورتسکی به اعتقاد بسیاری برترین مربی شطرنج زمان ما است. کتاب های او درباره وسط و آخر بازی به عنوان استانداری برای سنجش مابقی کتاب ها استفاده می شود. او به همراه خانواده اش در مسکو زندگی می کند.

خرید و دانلود کتاب ارزشمند شطرنج مانور های موفق: هنر بازی با مهرها  Maneuvering: The Art of Piece Play


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.