دانلود پروژه طراحی صفحات سایت با موضوع طراحی سایت خدمات کامپیوتری

دانلود پروژه طراحی صفحات سایت با موضوع طراحی سایت خدمات کامپیوتری

سایتی که در اینجا توضیح داده می شود چگونگی طراحی صفحات سایت با موضوع طراحی سایت خدمات کامپیوتری می باشد .

امکانات و صفحاتی که در این سایت گذاشته می شود می بایست متناسب با موضوع باشد از آنجا که اگر مدیر بخواهد قطعات جدید ی را با مبلغ فروش در سایت وارد کند این قطعات را در سایت قرار می دهد تا مشتریان از ان مطلع گردند.و قابلیت های این سایت عبارتند از :

صفحه اصلیخدمات شرکتخرید کارت اینترنتلیست قطعاتتعمیرات اانتقادات و پیشنهاداتعضویت در سایت تماس با مدیر

برای این سایت دو ایده در نظر گرفته شده است صفحات اصلی که در دسترس عموم است و صفحاتی که فقط مربوط به مدیر سایت می باشد  .

صفحه اصلی

هر سایت موجود در اینترنت دارای یک صفحه اصلی می باشد که کاربر را برای رسیدن به هدفش یاری      می کند در این صفحه فهرستی قرار داده شده است که به صفحات دیگر لینک داده می شود شکل (1-2)

این صفحه قالب اصلی سایت و جداول پایه Macromedia Dreamweaver کشیده شده است و لینکهای مورد نظر در جداول قرار داده شده است سپس مطالب دلخواه قرار داده شده است 

خدمات  شرکت

در این صفحه که با کلیک بر روی لینک خدمات شرکت در صفحه اصلی مشاهده می شود و اطلاتی که مدیر در ان قرار داده است مشاهده می شود.

برای طراحی این صفحه اگر بر روی لینک خدمات شرکت در صفحه نخست کلیک شود به صفحه 

html لینک می شود شکل (3-2) و در Khadamat.html کدهای نوشته شده در شکل (4-2) نشان داده می شود

خرید کارت اینترنت

در این صفحه با کلیک بر روی لینک خرید کارت صفحه مربوط به آن مشاهده می شود در این صفحه  کاربر با وارد کردن مشخصات فردی از قبیل نام ،نام خانوادگی ،ایمیل و..... و مبلغ پیشنهادی و توضیحات مربوط به کارت اینترنت ، مدیر بعد از تا ئید مشخصات و مبلغ موردنظر user name و password کارت اینترنت را برای کاربر از طریق ایمیل لرسال می نمایدشکل (5-2) و کدهای مربوط به لینک خرید کارت اینترنت در شکل (6-2) مشاهده می شود.

لیست قطعات

با کلیک کردن بر روی این لینک صفحه مربوطه مشاهده می شود در این صفه لیست قطعات به همراه قیمت مشاهده می شود

برای طراحی این صفحه اگر بر روی لینک لیست قطعات در صفحه نخست کلیک شود به صفحه list.php لینک می شود شکل(7-2) در list.php کدهای php نوشته شده برای نمایش لیست از پایگاه داده در بین کدهای html قرار داده شده است .(شکل 8-2)

بعد از لینک شدن به پایگاه داده اطلاعات موجود در پایگاه در قسمت مربوطه نشان داده می شود (شکل 9-2)

در قسمت کد دستور (config.ph. ) include از صفحه config.php به پایگاه داده وصل می شود که کد وصل شدن به پایگاه داده در config.php قرار داده شده است .شکل( 10-2)

شامل 23 صفحه فایل word قابل ویرایش



خرید و دانلود دانلود پروژه طراحی صفحات سایت با موضوع طراحی سایت خدمات کامپیوتری


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.