X
تبلیغات
رایتل
+ سجاد چهارشنبه 30 تیر 1395 12:03

موضوع :

دانلود فایل فلش فارسی سامسونگ G920f ورژن xxu3dpbh با لینک مستقیم(4 فایل)

مشخصه فایل : 

G920fxxu3dpbh_g920fojv3dpb8_6.0.1_unitedarab_4files 

 

اندروید:6.0.1

تست شده و بدون اشکال

این رام زبان فارسی را پشتیبانی می کند

میتوانید فایل فلش این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید

 



خرید و دانلود دانلود فایل فلش فارسی سامسونگ G920f ورژن xxu3dpbh با لینک مستقیم(4 فایل)


+ سجاد چهارشنبه 30 تیر 1395 11:54

دانلود آموزش هارد ریست برند g phone با استفاده از کلیدهای ترکیبی  با لینک مستقیم

موضوع :دانلود آموزش هارد ریست برند g phone با استفاده از کلیدهای ترکیبی  با لینک مستقیم 

 



 

  محصول این بسته شامل :

1- فایل آموزشی ساده

 

با لینک مستقیم می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود نمایید
با تشکر تیم پدوفایل

 

خرید و دانلود دانلود آموزش هارد ریست برند g phone با استفاده از کلیدهای ترکیبی  با لینک مستقیم


+ سجاد چهارشنبه 30 تیر 1395 11:54

تحقیق در مورد مدیریت زنجیره تامین

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه88

فهرست مطالب

 

 

  زنجیره ارزش ، عرضه و تقاضا

 

نیاز به مدیریت زنجیره تامین

 

اجزای سازنده

 

معیارهای عملکرد

 

1.1.2 شاخص‌ها و سیستم‌های مربوط به شاخص‌ها

 

عملکرد تحویل

 

تکمیل کامل سفارش

 

کل هزینه مدیریت لجستیک

 

واکنش‌پذیری زنجیره تامین

 

بهره‌‌وری افزوده کارکنان

 مقدمه   مدیریت زنجیره تامین رویکرد جدیدی است که در سالهای اخیر بر مدیریت عملیات حاکم شده است . زنجیره تامین شبکه از مراکز توزیع است که یکی از وظایف آن تبدیل مواد خام به محصولات نهایی و توزیع آنها در میان مشتریان است . مدیریت زنجیره تامین فعالیتها را طوری هماهنگ می‌کند که مشتریان بتوانند محصولات را با کیفیت بالا و با حداقل هزینه به دست آورند . مدیریت زنجیره تامین می تواند برای شرکت مزیت رقابتی فراهم سازد .

مدیریت زنجیره تامین اشتیاق شرکت را برای همکاری و رقابت افزایش می‌دهد .

 

رویکرد جدیدی که در سالهای اخیر بر مدیریت عملیات حاکم شده ، رویکرد مدیریت زنجیره تامین(SCM)   است. زنجیره تامین شبکه‌ای از تسهیلات و مراکز توزیع است که وظایف تهیه و تدارک مواد خام ،‌تبدیل آن به محصولات نهایی و واسطه‌ای و توزیع این محصولات نهایی یه مشتریان را انجام می‌دهد .

 

در طول دو دهه اخیر ،‌مدیران شاهد یک دوره تغییرات شگرف جهانی به واسطه پیشرفت در تکنولوژی ،‌جهانی شدن بازارها و شرایط جدید اقتصاد سیاسی بوده‌اند . با افزایش تعداد رقبا در کلاس جهانی ، سازمانها مجبور شدند که سریعاً فرآیندهای درون سازمانی را برای باقی ماندن در صحنه رقابت جهانی بهبود بخشند . در دهه ‌های 70-1960 سازمانها به توسعه جزئیات استراتژی‌های بازار همت گماردند که بر برآورده کردن ›› رضایت ‹‹ مشتریان متمرکز بود .

 

آنها بدین درک نایل آمدند که مهندسی و طراحی قوی و عملیات تولید منسجم و هماهنگ ،‌ پیش نیاز دستیابی به نیازمندیهای بازار و در نتیجه سهم بازار بیشتر است . بنابراین ، طراحان مجبور شدند که ایده‌آل‌ها و نیازمندیهای مورد نظر مشتریان را در طراحی محصولات خود بگنجاند و در حقیقت محصولی را با حداکثر سطح کیفی ممکن ، در حداقل هزینه ، توام با ایده آل‌های  مورد نظر مشتری روانه بازار سازند . در دهه 1980 با افزایش تنوع در الگوهای مورد نظر مشتریان  ، سازمانهای تولیدی به طور فزاینده ای به افزایش انعطاف پذیری در خطوط تولید ، بهبود محصولات و فرآیندهای موجود و توسعه محصولات جدید برای ارضای مشتریان علاقه‌مند شدند که این موضوع – به نوبه خود – چالشهای جدیدی را برای آنها رقم زد . در دهه 1990 به موازات بهبود در توانمندیهای تولید ،‌مدیران صنایع درک کردند که مواد و خدمات دریافتی از تامین کنندگان مختلف تاثیر بسزایی در افزایش توانمندیهای سازمان به منظور برخورد با نیازمندیهای مشتریان دارد که این امر به نوبه خود ، تاثیر مضاعفی در تمرکز سازمان و پایگاههای تامین و استراتژی‌های منبع ‌یابی بر جا نهاد . همچنین مدیران دریافتند که صرفاً تولید یک محصول کیفی ، کافی نسبت ، در واقع تامبن محصولات با معیارهای مورد نظر مشتری ( چه موقع ،‌ کجا ، چگونه ) و با کیفیت و هزینه مورد نظر آنها ، چالشهای جدیدی را به وجود آورد .

 

در چنین شرایطی به عنوان یک نتیجه‌گیری از تغییرات مذکور دریافتند که این تغیییرات در طولانی مدت برای مدیریت سازمانشان کافی نیست . آنها باید در مدیریت شبکه همه کارخانجات و شرکتهایی که ورودیهای سازمان آنها را

 



خرید و دانلود تحقیق در مورد مدیریت زنجیره تامین



   برچسب‌ها: مدیریت زنجیره تامین
   نظرات (0)
+ سجاد چهارشنبه 30 تیر 1395 11:54

تحقیق در مورد نقش ارتباطات در توانمند سازی افراد برای شاد زیستن

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه: 12

 

نقش ارتباطات در توانمند سازی افراد برای شاد زیستن

بخش اعظم کیفیت زندگی  ما را خانواده، دوستان و ساختارهای اجتماعی تعیین می‌کنند هر چند که  تاکید عمده ما در جامعه بر سیاست و کار است. رفتار ما به خصوص به آن صورت که در رسانه‌ها انعکاس یافته و قوام می‌یابد غالبا در برابر گسترش این ابعاد حیات بشری به کار می‌رود.پژوهش‌های ارتباطاتی،‌ چندین پروسه حیاتی تاثیر گذار در نحوه تعریف ما از روابط با دیگران را آشکار ساخته و نشان  داده اند که چگونه افراد در برقراری ارتباط با دیگران  اثر گذارند.این تحقیقات روشهایی را توصیه می‌کنند که براساس آن افراد بتوانند به طرق مختلف در جریان انواع تعاملات روزمره به یکدیگر کمک کنند و در ضمن به اهداف شخصی خود نیز دست یابند.

ارتباطات صرفا انتقال پیام از نقطه الف به نقطه ب نیست. از منظر پژوهش‌های  ارتباطاتی ، متغیرهای زیادی بر روی این پروسه موثرند.حتی فعالیتی کاملا نمادی مانند مکالمه چهره به چهره ، نکته قابل توجهی است که مستلزم هماهنگ سازی اموری پیچیده ، درون اتکائی و دینامیک است.افراد به‌طور همزمان پیام‌هایی را دریافت و ارسال میکنند و در طی آن رفتارهای عملی، ادراکی و شناختی را نیز انجام می‌دهند.

این کار نیازمند کوشش فکری و جسمی بطور همزمان است. افراد دائما" تلاش می‌کنند پیام‌های گفتاری و غیر گفتاری تدوین کرده، هویت‌های خود را مدیریت و شرایط عاطفی خود را کنترل کنند، واکنشهای مخاطبان کلامی خود را ضبط و جریان اطلاعات به سرعت در حال تغییر را تفسیر کنند و نوبت بندی سخن گفتن حین گفتگو را قاعده مند سازند.

رفتار گفتاری و غیر گفتاری افراد بمرور زمان دچار نوسان میشود چرا که خود را با اعمال و واکنش‌های یکدیگر تطبیق داده ، با مضمون ارتباطی خو گرفته و وضعیت جاری روابط خود را منعکس می‌کنند.این پروسه ها که غالبا اتوماتیک وار صورت می‌گیرند بدلیل عدم تفکر در مورد آن، غالبا" مشکل آفرین می‌شوند و به این ترتیب افراد در پیدا کردن ریشه اختلاف خود رنج زیادی را متحمل می‌شوند.در این زمینه  تحقیقات زیادی انجام شده که چطور افراد می‌توانند در هنگام ارتباط درک عمیق‌تری نسبت به فرایندهای ارتباطاتی میان فردی پیدا کنند.

اثرگذاری ارتباطات بر کیفیت روابط شخصی و کاری حیاتی است

ارتباطات میان فردی ماهیت و کیفیت روابط ما را خلق و منعکس می‌کنند . آنچه که راجع به آن بحث می‌کنیم، آنچه که انجام نمی‌دهیم و به‌خصوص نحوه سخن گفتن و نگارش ما نشان دهنده آن است که آیا رابطه ما با دیگران متمایز، پذیرنده، نامطبوع، رسمی یا خودمانی بوده است یا خیر.برقراری ارتباط عموما" حکایت از صمیمیت، اعتماد، دریافت پذیری و راحتی با دیگران است که البته عکس این مسئله نیز صادق است. در عین حال همان طور که برقراری رابطه چنین ابعاد ارتباطی ای  را داراست، برقرار کنندگان ارتباط نیز برای پیامهای خود اهدافی کاملا" ابزاری دارند ( از جمله زمانی که افراد  سعی در روشن ساختن نظریات خود ، ترغیب یک دوست ، احقاق حقوق خود و افزایش آن و یا حفظ حریم خصوصی خود دارند.)

برقراری ارتباط با نزدیکان بمنظور یافتن روابطی موفق حیاتی است ، چنانچه ارتباطات ما  کارآمد نباشد به ارزیابی خود و موقعیت از طریق برقراری ارتباط با دیگر افراد جامعه می پردازیم.

پویایی مکالمات ما میتواند اثرات مفید یا مخربی بدنبال داشته باشد که یافته ها موید این ماهیت دوگانه هستند . در رابطه با بعد مثبت، برقراری گفتگوهای مداوم و  هماهنگ، تاثیر مثبتی روی دیگران داشته، زمینه های مشترک، اعتمادسازی، حمایت و راحتی اجتماعی را برای طرفین به دنبال دارد و معمولا امکان پیش بینی کردن دیگران را افزایش می‌دهد.

در بعد منفی قضیه، همین الگوهای تعاملی پویا و دو طرفه می‌توانند به‌نحوی غیر خردمندانه امکان فریب دادن و فریب خوردن دو طرفه رابطه را مهیا کنند ،‌ منجر به قطب بندی در گروه‌ها و خصومت بین آنها شده عقلانیت در تصمیم گیری را کاهش و امکان برطرف شدن منازعه را تضعیف کنند.

عجیب آن که هر دو جنبه برقراری ارتباط می‌توانند بطور همزمان بروز کنند زمانیکه دوطرف تعامل و گفتگو بشدت درگیر موضوع شده و نسبت به آن حساسیت پیدا می‌کنند ارتباطات می‌تواند به همبستگی بین طرفین بیانجامد اما در آن واحد پروسه‌های تصمیم‌گیری را متزلزل و تضعیف کند.

بخش اعظم ارتباطات ، هدف – محور بوده وبنابراین جنبه استراتژیک دارد. در موقعیت های رسمی طرفین گفتگو (تعامل) به دقت اهداف و استراتژی‌های برنامه را پیش از تعامل تعریف و مشخص می‌کنند تا به اهدف مطلوب برسند.

این فقط قسمتی از متن مقاله است . جهت دریافت کل متن مقاله ، لطفا آن را خریداری نمایید



خرید و دانلود تحقیق در مورد نقش ارتباطات در توانمند سازی افراد برای شاد زیستن



   برچسب‌ها: نقش ارتباطات
   نظرات (0)
+ سجاد چهارشنبه 30 تیر 1395 11:49

گزارش کارورزی آشنایی با صنعت رنگ، شرکت صنایع پودر مهرباران

دانلود گزارش کارورزی آشنایی با صنعت رنگ، شرکت صنایع پودر مهرباران

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 58

 

 

 

 

فهرست:

آشنایی با محل کارآموزی                                                              

شرکت صنایع پودر مهرباران                                                         

صنعت رنگ سازی                                                                       

تاریخچه                                                                                    

اجزای تشکیل دهنده رنگها                                                             

انواع رنگدانه ها                                                                           

سولفید روی و لیتوپن                                                                   

رنگ دانه های فلزی                                                                      

رنگ دانه های الوان                                                                      

رنگ های روغنی                                                                         

رنگ های پلاستیکی                                                                      

نقش ساختمان شیمیایی الیاف در تعیین رنگ مورد نیاز                         

رنگهای مستقیم یا رنگهای جوهری                                                  

رنگ خمیری                                                                               

رنگ پخش شونده                                                                        

رنگهای شیمیایی                                                                          

رنگهای شیمیایی پشم                                                                    

اثرات رنگ چیست؟                                                                       

رنگهای مورد استفاده در رنگرزی                                                   

رنگهای شفاف                                                                             

رنگهای غیر شفاف                                                                       

بتونه و انواع آن                                                                          

بتونه چوب                                                                                 

بتونه همرنگی                                                                              

مستربچ  و پودر رنگ                                                                   

ماده پایه                                                                                    

پخش شوندگی                                                                            

انواع مستربچ های موجود                                                              

شستشوی قطعات با امواج ماورای صوت                                          

مزیتهای اجرای این سیستم شستشو                                                 

رنگرزی الیاف پشم با روناس                                                         

طریقه ساخت رنگ(هماتوکسیلین-ائوزین)-روش رنگ آمیزی اسلاید با رنگE&H

 

 

آشنایی با محل کارآموزی

شرکت صنایع پودر مهرباران

شرکت صنایع پودر مهرباران چشمه فعالیت خود را از سال 1382 شروع نموده و در تاریخ 17/6/86 تحت شماره 304817 (سهامی خاص) در اداره ثبت شرکتها و موسسات تجاری استان تهران به ثبت رسیده است. این شرکت از بدو شروع فعالیت تمامی تلاش خود را در جهت ارتقاء کیفیت محصولات، در راستای جلب رضایت مشتری و بهبود سطح دانش فنی معطوف داشته است. تقاضای روزافزون خریدهای مجدد مشتریان بیانگر این واقعیت است که ترجیح رضایت مشتری بر منافع شرکت، عامل اصلی موفقیت می باشد.

با بهره گیری از دانش فنی روز، استفاده از پرسنل متخصص و با تجربه، بهره برداری از ماشین آلات پیشرفته در مرحله ساخت، بکار گیری مواد اولیه مرغوب توانسته است محصولات خود را با کیفیت برتر و قیمت رقابتی به بازار عرضه نماید.

همچنین شرکت صنایع پودر رنگ مهر باران چشمه همواره نسبت به بالا بردن سطح کیفی محصولات خود اهتمام ورزیده است.



خرید و دانلود گزارش کارورزی آشنایی با صنعت رنگ، شرکت صنایع پودر مهرباران