تحقیق جامع در مورد بیماری ایدز

تحقیق جامع در مورد بیماری ایدز

این تحقیق جامع 70 صفحه ای در قالب  word  همراه با پس زمینه صفحات و حاشیه صفحات بوده و قابل ویرایش میباشد و به شرح کامل بیماری ایدز از قبیل راه های انتقال آن،نشانه های این بیماری و...... پرداخته است.

 

ایدز «AIDS» مخفف کلمه «Acquired Immune Deficiency Syndrome» به معنای سندرم نقص ایمنی اکتسابی می باشد که البته آن را با نام شناسگان نیز می شناسند. این بیماری از ویروس HIV به وجود می آید. زمانی که فردی مبتلا به ایدز می شود سیستم ایمنی بدن او بیش از حد ضعیف می شود و توانایی برای مبارزه با عفونت را ندازد.

از آنجا که بیماری ایدز برای اولین بار در اوایل سال 1980 شناخته شد، تعداد بی سابقه ای از مردم توسط اپیدمی جهانی مبتلا به ایدز شده اند. امروز، حدود 35،300،000 نفر با اچ آی وی و ایدز در سراسر جهان زندگی می کنند.

قرار است مقاله ای کامل در مورد این بیماری برای شما ارائه کنیم. مطالبی که در این مقاله آمده است را برای شما ذکر می کنیم. در ابتدای بیماری ایدز تعریف شده است و در ادامه تاریخچه ای از این بیماری بیان شده است. موضوع بعدی که در مورد آن بحث شده است، راه های پیشگیری از بیماری ایدز بوده و همین طور روش های انتقال ویروس HIV شرح داده شده، راه های فهمیدن این که دچار این بیماری شده این یا نه را در ادامه توضیح داده شده است، علائم و نشانه های ایدز و چندین مطلب دیگر که از وقت و حوصله ما خارج است.

شرح بیماری ایدز (AIDS)

آلودگی به ویروس ایدز (HIV) همچنان در تمام جهان در حال گسترش است و به تدریج در جوامعی که قبلا کمتر دچار همه گیری آن بودند با سرعت بیشتری گسترش می یابد. در نقاطی که ایدز علت اصلی مرگ در جمعیت 15 تا 49 سال بوده نیز افزایش موارد مشاهده می شود.

 و ادامه تحقیق



خرید و دانلود تحقیق جامع در مورد بیماری ایدز


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.