دوره آموزشی ایمنی در معادن HSE

دوره آموزشی ایمنی در معادن HSE

دوره آموزشی HSE (سلامتی، ایمنی و محیط زیست ) در معادن 

در کلیه معادنی که دارای حداقل  25 نفر کارگر هستند باید یک نفر به عنوان مسئول ایمنی و یک نفر به عنوان مسئول بهداشت حرفه ای به استناد آیین نامه کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار مصوب شورای عالی حفاظت فنی تعیین گردد. این مسئولیت در معادن کمتر از 25 نفر می تواند به مسئول فنی محول شود.

مسئول ایمنی هر معدن به عنوان ناظر و کنترل کننده عملیات و انطباق دادن معدن با بندهای مندرج در این آیین نامه و دیگر آیین نامه های مصوب شورای عالی حفاظت فنی می باشد و با حضور و بازرسی از معدن، توصیه ها و پیشنهادهای خود را جهت پیشگیری و رفع خطر تذکر داده و در صورت حساسیت موضوع آن را کتباً به مسئولین معدن گزارش می نماید و در صورت تشخیص خطر حتمی برابر مقررات این آیین نامه تا رفع خطر نسبت به توقف عملیات در محل خطر اقدام نماید.

کلیه معادن و کارگاه ها، اعم از معادن سطحی و زیر زمینی باید قبل از شروع هر نوبت کاری توسط مسئول ایمنی یا نمایندگان وی بازرسی ایمنی شوند.

در این مجموعه تلاش بر آن شد که هر آنچه برای مهندسین و ناظرین فنی معادن، مسئولین ایمنی معادن، سرپرست و پیمانکاران معادن در مورد HSE در معدن کاربرد دارد گردآوری و در دسترس شما عزیزان قرار داده شود که فهرست عناوین ارائه شده را می توانید از اینجا دانلود کنید.

 



خرید و دانلود دوره آموزشی ایمنی در معادن HSE


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.