تحقیق آشنایی با روش جایگذاری بتن بدون قالب بندی

تحقیق آشنایی با روش جایگذاری بتن بدون  قالب بندی

این تحقیق بصورت Word و با موضوع آشنایی با روش جایگذاری بتن بدون قالب بندی انجام گرفته است.تحقیق برای مهندسی عمران مناسب است و در 12 صفحه می باشد. می توانید این تحقیق را بصورت کامل و آماده تحویل از پایین همین صفحه دانلود نمایید.

شاتکریت را میتوان یکی از دستاوردهای پیشرفت تکنولوژی بتن دانست که دهها سال است در پروژه های مختلف عمرانی نقش موثری دارد.تاریخچه تکنولوژی شاتکریت به سال 1910 باز می گردد. در این سال کارل اکلی دستگاهی برای پاشیدن مخلوط ماسه و سمان ساخت و انرا گانایت نامید . این سیستم بعدها نامهایی چون کان کریت. پنو کریت . بلاست کریت. بلوکریت و جت کریت یافت . اما در سال1930 بود که واژه شاتکریت از طرف انجمن مهندسین راه اهن امریکا بکار برده شد و تاکنون نیز مورد استفاده قرار می گیرد. شاتکریت در دو نوع مخلوط تر و مخلوط خشک در تمام دنیا تکنولوژی شناخته شده ای برای استقرار بتن است. از نظر موسسه بین المللی بتن شاتکریت عبارت است از ملات و یا بتنی که با فشار و سرعت بالا ته سطح مورد نظر پاشیده می شود.

فهرست مطالب

مقدمه. 11. شاتکریت مخلوط خشک.. 22. شاتکریت مخلوط تر33. مزایای استفاده از روش شاتکریت مخلوط تر43-1. مزایای اجرایی. 43-2. مزایای کیفی. 83-3. مزایای زمانی. 9نتیجه گیری. 9فهرست شکل هاشکل 1) اجرای شاتکریت بر روی سطح داخلی سازه5شکل2) استفاده از شاتکریت مخلوط خشک.. 6شکل3) شلنگهای مخصوص مخلوط کردن اب و ملات در هنگام پاشیدن. 7شکل4) تهیه و تخلیه ملات در میکسر و پمپ در روش مخلوط ترشکل یک و دو8شکل 5و6) استفاده ازسپر چوبی برای استقرار بتن شاتکریت.. 9شکل 7و8 )استفاده از شاتکریت برای استفاده در سازه های با شکل غیر منظم هندسی. 10شکل 9و10) استفاده از شاتکریت برای تثبیت صخره ها11

خرید و دانلود تحقیق آشنایی با روش جایگذاری بتن بدون  قالب بندی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.