کتاب مرجع مهندسی گرمایش، تهویه و تهویه‌ مطبوع (HVAC Engineer)

کتاب مرجع مهندسی گرمایش، تهویه و تهویه‌ مطبوع (HVAC Engineer)

 

 

 

 

 

 

 

HVAC مخفف سه کلمه Heating, Ventilating and Air Conditioning به معنی “گرمایش، تهویه و تهویه‌ مطبوع” می باشد. در اصل علت ایجاد سیستم های تهویه مطبوع جهت داشتن آسایش و هوای داخلی خوب بدون در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی بوده است. HVAC یک رشته فرعی در مهندسی مکانیک به شمار می رود که بر اساس علوم ترمودینامیک، سیالات و انتقال حرارت تشکیل شده است. وظیفه یک سیستم تهویه مطبوع گرمایش و سرمایش، رطوبت دهی و خشک  کردن و تصفیه هوا می باشد. برای انسان دما و رطوبت لذت بخش در داخل محل زندگی دمای ۲۲C و رطوبت نسبی ۵۰% است.

کتاب مرجع مهندسی گرمایش، تهویه و تهویه‌ مطبوع (HVAC Engineer)، یکی از کتاب های مرجع رشته تاسیسات می باشد. این کتاب مشتمل بر 17 فصل، 292 صفحه، با فرمت PDF، به زبان انگلیسی، همراه با تصاویر، جداول، روابط مهم و فرمول های کاربردی سیالات و ترمودینامیک، به ترتیب زیر گردآوری شده است:

Chapter 1: Abbreviations, symbols and conversionsChapter 2: Standards for materialChapter 3: Combustion Chapter 4: Heat and thermal properties of materials Chapter 5: Properties of steam and air Chapter 6: Heat losses Chapter 7: Cooling loads Chapter 8: Heating systems Chapter 9: Steam systems Chapter 10: Domestic services Chapter 11: Ventilation Chapter 12: Air conditioning Chapter 13: Pumps and fans Chapter 14: Sound Chapter 15: Labour rates Chapter 16: Bibliography Chapter 17: Standards

جهت خرید کتاب مرجع مهندسی گرمایش، تهویه و تهویه‌ مطبوع (HVAC Engineer)، به مبلغ فقط 2000 تومان و دانلود آن بر لینک پرداخت و دانلود در پنجره زیر کلیک نمایید.

!!لطفا قبل از خرید از فرشگاه اینترنتی کتیا طراح برتر قیمت محصولات ما را با سایر محصولات مشابه و فروشگاه ها مقایسه نمایید!!

!!!تخفیف ویژه برای کاربران ویژه!!!

با خرید حداقل 20000 (بیست هزارتومان) از محصولات فروشگاه اینترنتی کتیا طراح برتر برای شما کد تخفیف ارسال خواهد شد. با داشتن این کد از این پس می توانید سایر محصولات فروشگاه را با 20% تخفیف خریداری نمایید. کافی است پس از انجام 20000 تومان خرید موفق عبارت درخواست کد تخفیف، شماره همراه و ایمیلی که موقع خرید ثبت نمودید را به ایمیل فروشگاه (catia2015.sellfile@gmail.com) ارسال نمایید. همکاران ما پس از بررسی درخواست، کد تخفیف را به ایمیل شما ارسال خواهند نمود.



خرید و دانلود کتاب مرجع مهندسی گرمایش، تهویه و تهویه‌ مطبوع (HVAC Engineer)


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.