گزارش کارآموزی شرکت انفورماتیک پارسی

گزارش  کارآموزی شرکت انفورماتیک پارسی

دانلود کارآموزی شرکت انفورماتیک پارسی

سرویس دهنده اینترنت و خدمات انفورماتیک

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 56

 

 

 

 

پیشگفتار :

در طول دوره کارآموزی در شرکت انفورماتیک پارسی  با اطلاعات فنی و تخصصی بسیاری آشنا شدم ، این شرکت یک شرکت تخصصی در زمینه های مختلف رایانه ای از قبیل سرویس دهنده اینترنت و سخت افزار و نرم افزار میباشد که به طور تخصصی به فعالیت در زمینه اینترنت و طراحی وب سایت های استاتیک و داینامیکو تبلیغات اینترنتی و سخت افزار در زیر شاخه های فروش و ارتقا و تعمیرات می پردازد ، در طول این دوره با انواع و اقسام سیستم های رایانه ای آشنا شدم و با روش اسمبل کردن سیستم آشنا شدم ، با انواع و اقسام شرکت های تولید کننده سخت افزار و ویژگی های منحصر به فرد هر یک از آنها آشنا شدم ، به فعالیت در زمینه فروش سخت افزار پرداختم و با مقایسه قیمت های مختلف هر کدام از قطعات به بررسی تفاوت های آنها پرداختم ، این دوره هر چند که دوره ای کوتاه برای آموزش در دنیای وسیع کامپیوتر بود اما اطلاعات و تجارب بسیار مفیدی را در اختیار من قرار داد که در فصول زیر به اختصار به تشریح آنها خواهم پرداخت .

 

فصل اول

معرفی شرکت انفورماتیک پارسی

فصل دوم فعالیت در زمینه سخت افزار

اسمبل و ارتقاء سیستم

فصل سوم  آشنایی با زبان طراحی داینامیک پی اچ پی

 

فصل چهارم نتیجه گیری



خرید و دانلود گزارش  کارآموزی شرکت انفورماتیک پارسی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.