افزونه کلمات کلیدی برای وردپرس

افزونه کلمات کلیدی برای وردپرس

 

کلمات کلیدی keyword و توضیحات سایت یا meta description دو قسمت مهم برای یک سایت محسوب می شوند که در داخل کدهای سایت و در قسمت هدر قرار می گیرند. این دو گزینه تاثیر بسیار زیادی در سئو و بهتر دیده شدن سایت در موتورهای جستجو دارند.

همان طور که می دانید وردپرس به صورت پیش فرض از داشتن این دو گزینه محروم است. ولی ما امروز پلاگینی را آماده کرده ایم که با نصب این پلاگین روی وردپرس شما، دو فیلد در قسمت نوشتن پست اضافه می شود و شما با تکمیل کردن این دو قسمت می توانید کلمات کلیدی و meta description را به سایت خود اضافه کنید. این افزونه کاملاً فارسی و کار با آن بسیار راحت است.

همان طور که در تصویر زیر می بینید با نصب این افزونه روی وردپرس پنجره ای مانند تصویر زیر در قسمت افزودن نوشته جدید اضافه می شود.

 

 

و با پرکردن فیلدهای بالا، چیزی که به قسمت کدهای سایت اضافه می شود مانند زیر است. همان طور که در بالا مشاهده می کنید این افزونه یک قسمت "توضیحات اضافی" هم دارد که من همیشه از آن به عنوان چک نویس در پیشخوان وردپرس سایتم استفاده می کنم. یعنی با خرید این افزونه با یک تیر دو نشان زده اید.

 

 

 

 

این افزونه روی تمامی نسخه های وردپرس به درستی کار می کند و کاملاً برای آخرین نسخه وردپرس، یعنی نسخه 4.6.1 بهینه شده است.

قیمت این محصول ویژه فقط 2900 تومان است که می توانید به محض پرداخت آن را دانلود کنید. هدف ما از ارائه این افزونه با قیمت پایین، این است که بتوانیم تعداد زیادی از آن را به فروش برسانیم. هم اکنون می توانید این افزونه را از سایت آسمان فایل دانلود کنید.

در سایت های دیگر دنبال چنین افزونه ای نگردید. چون اگر وجود داشت بنده این همه وقت خود را صرف ساختن آن نمی کردم. از آنجایی که وقت زیادی صرف نوشتن این افزونه شده است، خواهشمندیم از کپی و انتشار آن خودداری کنید. هر گونه کپی برداری، شرعاً و قانوناً حرام است.



خرید و دانلود افزونه کلمات کلیدی برای وردپرس


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.