پروژه بررسی سیستم فروش در شرکت کارتن مشهد

پروژه بررسی سیستم فروش در شرکت کارتن مشهد

 

فرمت محصول : word

تعداد صفحه : 63

 

 

مقدمه:

بسته بندی مقوله ای است که از بدو تولد به عنوان قنداق بچه ودر هنگام مرگ به عنوان تابوت جوامع بشری را همراهی می کند. رعایت اصول بسته بندی تضمینی است برای به وجود آوردن ایمنی و حفاظت، مقرون به صرفه بودن، راحتی حمل ونقل، سرعت عمل، رعایت بهداشت، تبلیغات اقتصادی، بازریابی و زیبایی و جذابیت بسته بندی موجب جلب خریدار می گردد. آنچه مسلم است این است که کیفیت محصول در بازرا فروش حرف اول را می زند ولی پوشش مناسب آتش اشتیاق خریدار را شعله ور می سازد. بسته بندی حداقل 7% بهای هر کالا را در بر می گیرد.
در ابتدای تمدن بشری، نیاز به بسته بندی غذا نبوده است، چون انسانهای اولیه برای به دست اوردن غذا از محلی به محل دیگر می رفتند. اما هنگامی که انسانها در پناهگاههای دائمی سکنی گزیدند ناچار شدند غذا را از محل های مختلف جمع آوری کنند و به محل سکونت خود انتقال دهند. این نیاز باعث شد که اولین بسته بندی ها نظیر کدوهای خشک شده، صدف ها، پوست حیوانات و دیگر مواد طبیعی مورد استفاده قرارگیرد تا زمانی که انسان توانست ظرف های سفالینی بسازد که به آب و آتش مقاوم بودند. ایرانیان، مصریان، فینقی ها و رومیان همواره از ظروف سفالی رنگی و تزیین شده برای تجارت و حمل و نقل محصولات خود استفاده می کردند. سابقا صادرات درایران در صندوق های چوبی و یا گونی کنفی و به خصوص خرمای مرغوب ایران در بسته های حصیری یا پیت های حلبی صادر می شد که مورد استقبلا کشورهای پیشرفته نبود. هم اکنون در موزه شرکت شیشه سازی کورنیک، ظرف شیشه ای فالب گیری شده ای موجود استکه با عنوان یکی از اولین ظرف ها و بسته بندی های فالب گیری شده ساخته می شود. این اثر که با نام ایرانیان ثبت شده نشان می دهد که آنان از اولین بنیانگذاران تکنولوژی بسته بندی در آن دوران بوده اند اما هم اکنون در حالی که دیگر کشورها، کالاهای مصرفی شان را در ظظروف و بسته بندی های فوق العاده شکیل و مشتری پسند روانه بازارهای جهانی می کنند، صنعت بسته بندی ایران در حد روش سنتی انتقال به بازار بلقی مانده است و از طرفی دیگر با شروع انقلاب صنعتی و تحول در نظام تولید و تبادل ایجاد شده، علوم جدید جهان بسته بندی را به خدمت اقتصاد درآورد. صنعت کارتن سازی کشور با مشکلات بی شماری از قبیل تهیه مواد اولیه مناسب، فقدان فناوری روز دنیا در جهت ارائه محصولات با کیفیت و ارزان و تنوع تولید جهت انجام هرگونه سفارشی،عدم استانداردهای کیفی مناسب در بسته بندی و... روبه روست . هرچه پیش رویم شرایط بازار رقابتی تنگاتنگ و نقش بسته بندی کالا نسبت به گذشته انکار ناپذیرتر می شود و در این شرایط عرصه برای کسانی مهیاست که بتوانند خود را با شرایط سرمایه گذاری، کاهش هزینه ها، استفاده از مواد اولیه مناسب، رعایت الگوهای مصرف، تنوع تولید با ماشین آلات جدید و... هماهنگ کنند.


فهرست مطالب:
تاریخچه محصول  
تاریخچه صنعت کارتن سازی   
تاریخچه شرکت کارتن مشهد   
مقدمه   
چارت سازمانی   
فصل اول: مشخصات شرکت کارتن مشهد   
وضعیت ماکلیت شرکت   
میزان تولید شرکت   
منابع انسانی شرکت   
حسابرسی   
تبلیغات   
صادرات   
پیش بینی و بودجه بندی   
استانداردهای کسب شده   
مشتریان اصلی شرکت   
فصل دوم: معرفی محصولات تولیدی   
معرفی مواد اولیه   
چگونگی طراحی   
ماشین آلات   
فصل سوم: اهداف شرکت   
1. اهداف استراتژیک و بلند مدت به صورت مدون و مستند:   
2. اهداف استراتژیک و بلند مدت در سطح واحدهای شرکت  
3. اهداف کلان  
فصل چهارم: بررسی سیستم فروش    
حسابداری فروش   
1-واحد فروش  
2-واحد طراحی   
3-واحد کلیشه‌سازی   
4-نمونه سازی   
تنظیم قراردادها   
فرم بازرگانی قرارداد  
فرم قرار داد فروش  
قسمت برنامه‌ریزی تولید  
واحد تولید 
انبار محصول   
حسابداری فروش   
برگشت از فروش و تخفیفات  
تحقیقات نقدی فروش  
اعتبارات مشتری  
وصول مطالبات  
محدودیت ها:  
ضمائم

 

کد محصول : 221



خرید و دانلود پروژه بررسی سیستم فروش در شرکت کارتن مشهد


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.