تحقیق آشنایی با فلش

تحقیق آشنایی با فلش

دانلود تحقیق آشنایی با فلش 54 ص با فرمت WORD 

 

 

 

 

 

 مقدمه :

برای ایجاد سایتهای جذاب وپویا فلش ماکرو مدیا یکی از ابزارهای مفید می باشد. با استفاده از این برنامه میتوان به یک سایت تعامل و پویا نمایی بخشید و بدین وسیله جلوه های ویژه ای راتولید نمود .با استفاده ازاین برنامه آموزشی شما عوامل اصلی فلش راشناخته و قادر به تولیدفیلمهای فلش خواهید شد. نرم افزارهای دیگری نیزجهت ویرایش گرافیکی یا صوتی به همراه فلش در تهیه محتوای صفحات وب مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برنامه هایی نظیر Macromedia Dreamweaver یا Microsoft Frontpage به همراه برنامه فلش کاربرددارد.
برنامه فلش با حداقل امکانات وظایف بزرگی را انجام می دهد که از آن جمله می توان ساخت تصاویر وبی را نام برد. وب بخشی از اینترنت است که به صورت ویژوال بوده وبه خلاقیت بصری نیاز داردوقتی که در یک سایت وبی وارد می شوید هزاران ایده مختلف جذاب کننده را مشاهده خواهیدنمود. فلش دارای ابزارهایی است که با استفاده ازآنها می توانید تصاویر زیادی راایجاد نمائید. تصاویری که در فلش رسم می شوند به وسیله گرافیک برداری تولید می شوند نه به شکل Bitmapگرافیک برداری دارای مزیتهایی نسبت به Bitmap است که کوچک تر بودن فایلهای تصاویر برداری نسبت به فایلهای Bitmap هم ارز آنها یکی از این مزایا می باشد.
همچنین فایلهای گرافیک برداری بدون از دست دادن کیفیت دارای قابلیت Scale هستند. تصاویر برداری فلش را به سادگی نمی توان به سایت وب اضافه کرد. این تصاویر معمولا باید توسط یک برنامه خاص مشاهده شود. این برنامه برای تصاویر فلش Flashplayer می باشد که در مرورگر وب نصب می گردد. تصاویر فلش به صورت بخشی از فیلم فلش ذخیره می شوند و این فیلم فلش است که در صفحه وب شما قرار داده می شود. هنگامی که مرور گر وب با یک فیلم فلش در صفحه وب روبرو می گردد به صورت اتوماتیک اجراگر فلش را Load می نماید.



خرید و دانلود تحقیق آشنایی با فلش


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.