لینک پرداخت و دانلود "پایین مطلب:
فرمت فایل: word (قابل ویرایش)
تعداد صفحه:107
فهرست مطالب:
فصل اول : مشخصات روتور توربین بخار E-Type
2-1- قسمت های روتور:
3-1- تفاوت بلید F و TX:
4-1 تفاوت بلیدهای R و L و روش شناسایی آن ها (blade):
5-1 تعریف شراد یا cover plate:
فصل دوم: DIBOR
2-2 نحوه کار:
برای زدن پلیسه ها:
وضعیت دست: DIBOR
نحوه زدن out و in در GROOVE:
- پلیسه گیری محل قرارگرفتن پلیت ها:
پلیسه گیری در حد تمیز کردن (clean) و جزئی می باشد.
- پلیسه گیری لبه های شفت (Shaft):
- پلیسه گیری سطح دندانه:
پلیسه گیری سوراخ های بالانسینگ:
فصل سوم: سیل زنی:
1-3 ابزارهای مخصوص سیل زنی
4-3 نحوه ی سیل زنی seal:
4-5- نکات ایمنی 3 نوع بلید:
قبل از کار با چکش از اتصال محکم دسته چکش به بدنه چکش اطمینان حاصل شود . زیرا در صورت پرتاب شدن امکان تخریب پره یا صدمه رساندن به شخص را دارد .قبل از تماس سطوح تماس پره از فشار باد جهت تمیز کردن سطوح تماس استفاده شود .در صورتیکه لبه برجسته ای بر روی پره ایجاد گردید حتماً قبل از نصب پره بعدی با سوهان نرم لبه از بین برود قبل از استفاده از سمبه مسی از لبه های آن اطمینان حاصل کرده تا حین انجام کار از پرتاب پلیسه جلوگیری شود .در انجام پروسه سنگزنی استفاده از مایع مناسب خنک کاری جهت جلوگیری از سوختن سطح فلز و از دست دادن خاصیت متالوژیکی الزامی است .کفش
پیشنهادات:
پیشنهادات اینجانب در طول دوره آموزشی مونتاژ بلید روتور به شرح زیر می باشد:
باید تمام مراحل کار را به صورت دقیق و حساس پیگیری نمود. و با دید کنجکاوی، به قضیه نگاه کرد و کوچکترین حرکات و طریقه عمل را دید و تجربه نمود.
تمام مراحل کار را لحظه به لحظه و پله به پله پیگیری کرده و از آنها گزارش تهیه کنیم و همچنین از تمام مراحل کار عکسبرداری کرده و تمام عکسها به روز چک شود تا نقاط قوت و ضعف، شناسایی شده و در پی از بین بردن نقاط ضعف کار باشیم.
هم چنین پیشنهاد می گردد که در محیط کار با رفتار سالم و منطقی به اپراتور مربوطه نزدیک شده و رابطه خوبی با او برقرار کنیم تا بتوانیم هر چه بهتر و بیشتر از تجربیات و علم آنها استفاده کنیم.
با توجه به حساسیت کار در خرید وسایل دقت لازم به عمل آید.