این تحقیق بصورت Word و با موضوع تعاریف و مفاهیم فنی راهسازی انجام گرفته است.تحقیق برای مهندسی عمران و راه سازی مناسب است و در 43 صفحه می باشد. می توانید این تحقیق را بصورت کامل و آماده تحویل از پایین همین صفحه دانلود نمایید.
تعاریف و مفاهیم فنی راهسازینوعی آسفالت حفاظتی با ضخامت کم اطلاق می گردد که به منظور بهبود راه آسفالته (اعم از آسفالت گرم یا آسفالت سطحی یا انواع دیگر آسفالت) و نیز غیر قابل نفوذ نمودن آن در مقابل نزولات جوی نظیر برف و باران و غیره بکار برده می شود. سیک کت شامل پخش یک لایه قیر مخلوط با امولسیون قیر توأم با مصالح و با بدون پخش مصالح باشد.
فهرست مطالب
1. تعاریف و مفاهیم فنی راهسازی. 12. سیستم کامپیوتری رهیابی ماشین آلات راهسازی. 43. معرفی سیستم CAES. 53-1. سهولت اپراتوری سیستم.. 63-2. شبکه اطلاعاتی.. 63-3. اجزاء سیستم.. 63-4. مزایای کاربرد CAES. 74. اقدامات صورت گرفته جهت ایمنی راه در آمریکا84-1. پژوهش در زمینه ایمنی انحراف خودرو از جاده. 94-2. همکاری با سازمانهای دیگر. 94-3. راهبردهای ایمنی در خصوص انحراف وسایل نقلیه از جاده ها114-4. راهبردهای ویژه. 124-5.تحلیل رایانه ای.. 134-6. استفاده از نرم افزار FEA (تحلیل اجزاﺀ محدود)135. حفاظهای ایمنی کنار جاده155-1. موانع کنار راه. 165-2. محدوده بازیابی.. 175-3. روشهای ایمن کردن محدوده بازیابی.. 175-4. حفاظهای ایمنی.. 186. اقدامات کم هزینه مهندسی و تشدید قوانین در ارتقاء سطح ایمنی جاده ها206-1. اقدامات کم هزینه مهندسی.. 206-2. اعمال وتشدید قوانین.. 226-3. رفتار رانندگان.. 226-4. تصادفات.. 247. استفاده از الیاف در آسفالت.. 247-1. ترکها در آسفالت... 257-2. مواد افزودنی و تأثیر آن در آسفالت... 268. آسفالت الیافی. 278-2. مزایای آسفالت الیافی.. 288-3. کاربریهای آسفالت الیافی.. 299. الیاف فولادی. 299-1. خواص الیاف فولادی.. 309-2. مقاومت استاتیکی الیاف فولادی.. 3210. مسلح کردن لایه اساسی جاده ها با روکش آسفالتی. 3310-1. مسلح کردن قسمت اساسی جاده ها بدون روکش آسفالت... 3411. روکش آسفالت خیابان ها35منابع. 39