دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوان دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی را شناسایی کرد و به او در درس خواندن کمک کرد
اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد.
فرمت فایل: ورد قابل ویرایش
تعداد صفحات: 38
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
توصیف وضعیت موجود
بیان مسئله :
تعریف واژگان :
بیش فعال
گردآوری اطلاعات (شواهد (1)
یافته های علمی:
تعریف بیش فعالی ADHD :
انواع بیشفعالی :
نوع تکانشی - بیشفعالی:نوع ترکیبی :علل بیش فعالی
علائم
عوارض :
رژیم غذایی و تاثیر آن بر بیش فعالی دانش آموزان:
روشهای گرد آوری اطلاعات
مشاهده:
مصاحبه :
پیشینه تحقیق
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها
خلاصه یافته های اولیه :
انتخاب راه حل یا راه حلهای موقتی
اعتبار بخشی به راه حل ها:
شیوه های اجرا:
شواهد 2
نتیجه گیری و پیشنهادات
ضمائم
پرسش نامه تشخیص و تعیین شدت علایم بیش فعالی
منابع
چکیده
در این تحقیق ابتدا به توصیف وضعیت موجود پرداخته ام و اطلاعات وشواهدی را از طریق مشاهده رفتار دانش آموز بیش فعال و مصاحبه با خود دانش آموز و دیگر دانش آموزان،همکاران،مدیرودیگرکارکنان مدرسه و تدارک دیدن یک نمونه پرسشنامه (مخصوص والدین او ) ،را جمع آوری نموده و سپس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیش فعالی سعی کردم از منابعی چون اینترنت ، کتابخانه ، مشاوران و .. استفاده کنم در مرحله بعد به تجزیه و تحلیل عوامل مختلف این مشکل پرداختم و با انتخاب راه حلهای اعتبار بخشیده آنها را به اجرا در آورم ودر پایان هم شاهد بهبود رفتار دانش آموز بیش فعال شدم.