پاورپوینت بازاریابی عصبی (neuromarketing)

پاورپوینت بازاریابی عصبی (neuromarketing)

بازاریابی سنتی را میتوان به شکارچی تشبیه کرد که با یک اسلحه به دسته از پرندگان در حال پرواز شلیک می کند، در این شرایط در بهترین حالت چند پرنده را شکار خواهد کرد. در گذشته باور اینکه به اسکیمو هم یخچال بفروشیم بسیار رایج بود اما امروزه تاکید می شود که چگونه اسکیمو را بعنوان یک مشتری وفادار در کنار خود نگه داریم. ابتدا به تاریخچه و پیدایش بازاریابی عصبی می پردازیم. بازاریابی عصبی چیست؟ (neuromarketing) از سال 2002 مفهوم بازاریابی عصبی در ادبیات...

دانلود جزوه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.