دانلود آموزش نصب کاستوم ریکاوری TWRP بر گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 مدل Samsung Galaxy Note 7 SM-N930F با لینک مستقیم

دانلود آموزش نصب کاستوم ریکاوری TWRP بر گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 مدل Samsung Galaxy Note 7 SM-N930F با لینک مستقیم

موضوع :دانلود آموزش نصب کاستوم ریکاوری TWRP بر گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 مدل Samsung Galaxy Note 7 SM-N930F با لینک مستقیم

 

 

 آموزش نصب ریکاوری :

Samsung Galaxy Note 7 SM-N930F

 


  محصولات این بسته آموزشی شامل :

فایل آموزشی
فایل ریکاوری
فایل برنامه اودین

 

با لینک مستقیم می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود نمایید
با تشکر تیم پدوفایل



خرید و دانلود دانلود آموزش نصب کاستوم ریکاوری TWRP بر گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 مدل Samsung Galaxy Note 7 SM-N930F با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت پاسارگاد باغ شاهی هخامنشیان

دانلود پاورپوینت پاسارگاد باغ شاهی هخامنشیان

  پیروان آئین زرتشت به روشنایی معتقد بودند و بر این باور بودند که خورشید با تابش خود به زمین تمام پلیدی ها را از بین می برد. دانه با جان گرفتن در بستر آب و خورشید با تابش خستگی ناپذیر خود باعث  رشدو زندگی گیاهان می شود.  این عقاید نشان ازعلاقه ایرانیان به طبیعت دارد در زمان هخامنشیان که ایران در اوج شکوه خود بسر می بر د پادشاهان هخامنشی کاخ های و باغهای زیبای را ساختند که  تزیینات  آنها الهام گرفته از طبیعت و نقوش گیاهان وحیوانات است.   

درخت سرو نماد و صلابت وشکوه ایرانیان وگل دوازده پره نمادی از صلح نزد هخامنشیان بود.           

 

تاریخچه

 

بنای پاسارگاد اولین پایتخت سلسله هخامنشیان است که در قرن ششم پیش از میلاد‏ و به  دست کوروش کبیر در فارس، خاستگاه پارسیان، ساخته شد پاسارگاد بعداز مرگ کورش محل  تاج گذاری پادشاهان هخامنشی بوده است محوطه تاریخی پاسارگاد دارای دو کاخ اصلی و دو کوشک در قسمت میانی و بناء معروف مقبره کورش است که به دستور کورش باغی وسیع(پردیس شاهی ) در آن احداث شده بود.

ازپاسارگاد به عنوان پایتختی پر باغ یاد شده است. که در آن کاخهایی با طرفین باز محوطهای مشتمل بر باغهای وسیع و مکمل وجود داشته ،وفضای باغ بعنوان اقامتگاه سلطنتی استفاده می شده است . تمایل کوروش کبیر در تأیید فاصلة پایتخت خود از تمامی سرزمینهای متخاصم احتمالاًً یکی از عوامل متعددی بود که او را راهنمایی کرد تا کاخهای خود را به نحوی استثنایی در محیطی فاقد استحکامات دفاعی و در میان مجموعهای از باغها ایجاد کند

—شامل 16 اسلاید powerpoint

 



خرید و دانلود دانلود پاورپوینت پاسارگاد باغ شاهی هخامنشیان


اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک طرح همیار معلم درس ادبیات را برای دانش آموزان شیرین و جذاب نمایم؟

اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک طرح همیار معلم درس ادبیات را برای دانش آموزان شیرین و جذاب نمایم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک طرح همیار معلم درس ادبیات را برای دانش آموزان شیرین و جذاب نمایم؟ بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 21

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد

مقدمه :

با ورود دانش آموزان از مقطع متوسطه اول به دبیرستان  علاوه بر تازگی محیط و جو مدرسه, متفاوت بودن دروس   حجم سنگین درسها    باعث افت تحصیلی  در این پایه می شود و  . از طرف دیگر به علت سطح پایین رفاه اقتصادی, خانواده ها نیز قادر به استفاده از معلم خصوصی نیستند. بنابراین به نظر می رسد در صورتی که طرح" همیار معلم تقویتی" مورد توجه قرار گیرد نتایج مثبتی خواهد داشت. در نظام آموزش و پرورش هر هدف تربیتی و آموزش در نهایت به وسیله دبیر تحقق می یابد . روشهای آموزش ، محتوای دروس موضوعهای علمی ، الگوهای تربیتی و رفتارها همه و همه به وسیله دبیر به دانش آموز منتقل می شود . و از این رو در هر تحول آموزشی دبیر از جایگاه و نقش کلیدی بــرخــوردار است . بنـابراین می توان گفت که آموزش و پرورش پویا در جهان متحول و مملو از دگرگونیهای سریع ، نیازمند وجود دبیرانی است که مسائل و مشکلات را ببینند و درک کنند و به جستجوی علل آن پرداخته و راهکار ارائه نمایند و به تحقیق و تغییر و نوآوری رغبت و تمایل داشته و قالبهای کهنه ی آموزشی را رها کنند و در یک کلام می توان گفت :  دبیران ، معماران اصلی بنای آموزش و پرورش هستند و مصالح اصلی آن نیز کنجکاو ی ، تفکر ، پژوهش و نوآوری و ابداع در روشها و آموزشهاست . دبیر پژوهشگر دبیری است که مشکلات کلاس خود را مشاهده کرده و پژوهش خود را با وجود مشکل آغاز کند و علت یابی آن مشکلات موجبات پویایی نظام آموزشی را فراهم نماید . بنده نیز با مشاهده ی وجود مشکل در کلاس درسی خودم [ادبیات فارسی  ] در پی حل آن برآمدم . چرا که در کلاس تنها به روش سخنرانی توسط من تدریس می شد . [ البته لازم به ذکر است که خود دانش آموزان تمایل زیادی به این نوع آموزش داشتند « طبق عادت » . ] دانش اموزان در نیم ساعت اول گوش می کردند و سپس خسته می شدند و با توجه به اهمیتی که کتاب ادبیات فارسی   دارد این نحوه برای من معظل شده بود . بنا بر این تصمیم گرفتم روی بحث همیار معلم کار کرده و در کلاسم از همیار معلم استفاده کنم. این گزارش درباره ی نحوه ی مقابله با این مشکل توسط همیار معلم است . امید است با ادامه ی این روش ها موجبات پویایی روند آموزشی را فراهم نماییم . 

  بیان مسئله : 

جهان همواره در حال تغییر و تحول است و افکار و اعتقادات و رفتار انسان نیز به تبع آن دچار دگرگونی اند و این تحولات تا حدی است که به جرأت می توان گفت : ادبیات فارسی بعد از تولید ، قبل از اینکه به دست مصرف کننده برسند کهنه می شوند . و قوانین و نظریه های جدیدی مطرح می گردند . اما عجبا ! که نظام آموزش و پرورش ما از این امر مستثنی است و همچون سدی در برابر تحولات ایستاده و هیچ نشان و اثری از تغییر و نوآوری در آن به چشم نمی خورد . اکثر دبیران روشهای کهن تدریس (سخنرانی صرف دبیر ) را که از گذشتگان آموخته اند را دنبال می کنند . نتایج تحقیقات نشان داده اند که روش سخنرانی ، غیر مفید بوده و مانع شکوفایی استعدادها و بروز خلاقیت ها در افراد می شود و آنها را تبدیل به افرادی می نماید که مغز خود را از محفوظات پر نموده اند و هیچکدام از مطالب را نمی توانند در عمل بکار گیرند . با این همه هیچ تغییر قابل توجهی در روش تدریس دبیران مشاهده نشده است . چند سالی است که جهت تغییر این شیوه قدمهایی برداشته شده است . از جمله برگزاری جشنواره ها و همایش ها و دوره های آموزشی ضمن خدمت ، تحت عنوان الگوهای برتر تدریس و اقدام پژوهی و ... و به دلیل مداوم نبودن برنامه ها و نداشتن ضمانت اجرایی و عدم تفاوت دبیران مبدع و نوآور با دبیران دیگر و عادت دبیران به روش سخنرانی ، دشواریهای بکار گیری روشهای جدید و صدها دلایل دیگر هنوز تغییر قابل توجهی در روشهای تدریس دبیران مشاهده نشده است . ولی در طرح همیار معلم به گونه ای دیگر است . طوری که این طرح برای اینکه دانش آموز را برای ورود به جامعه آماده نماید و برای تعمیق در یادگیری و ایجاد رغبت بسیار مطلوب و ضروری است . به طریقی که اگر علوم بصورت ملموس و کاربردی در ذهن فراگیر بنشیند بهتر است. و برای ایجاد رغیت به یادگیری باید از همسالان برای آموزش استفاده گردد تا تاثیر بیشتری داشته باشد  بنا به گفته دیویس در کتاب مدیریت یادگیری معلم می بایست دروسی که در مرحله شناختی و مهارت ذهنی قرارمیگیرد؛  در فعالیت گروهی و بصورت اکتشافی و با همفکری همسالان و تدریس اعضای تیم بصورت آموزش فعال به آن نائل گردد.  در این طرح تعمیق یادگیری و تنوع درروش تدریس و آماده شدن فراگیر برای ورود به جامعه را محور های اصلی این طرح اعلام کرده است.   این طرح به دلایلی  بسیار خوب است کتاب را به بخش هایی تقسیم می کنیم هر بخش رابه کسی می دهیم تا کنفرانس دهد و یکی رابعنوان نماینده مامور می کنیم از کتاب کنترل کند ؛ در نهایت معلم با نهایت دقت موضوعات ارائه شده را مورد بررسی قرار  می دهد و نقاط قوت و ضعف را یکسان می کند این می شود تدریس کامل ؛ معلم یار آخر هفته از کلاس امتحان بگیرد و سوال طرح کند و ورقه را خودش تصحیح کند و نمرات را به معلم ارائه دهد ؛ این می شود تدریس همسال به همسال ....    باید که دانش آموزان در آموزشگاه  با رفقا و آموزگاران خویش مناسبات زیاد داشته باشند. وقتی که در برنامه تحصیلی فقط به مواد مفید توجه شود و کمترین عنایتی به منافع تاریخ و ادبیات مبذول نگردد و به تمایلات ذاتی شاگرد توجه نگردد ...آموزگار قادر به ظهور استعداد ها و قوای ذاتی و طبیعی کودک در اجتماع و گروه نخواهد شد و... باید فراگیر را در امر آموزش و یادگیری مشارکت داد ... 

توصیف وضع موجود

اینجانب … دبیر.. آموزشگاه … هستم و هم اکنون … سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت هستم. با اینکه دانش آموزان خوب و منظمی دارم و آنها هنگام تدریس اینجانب سکوت را رعایت می کردند ، عده ای از آنها به دلیل زمینه ی ذهنی که داشتند ؛ اعم از مهم نبودن درس  ادبیات فارسی و شب امتحانی بودن و ... تأثیر زیادی در ذهن دانش آموزان دیگر هم ایجاد می کردند و با یک حالت تلقینی همه ی کلاس اعتراف به بی انگیزگی درس داشتند و نمرات آزمون آنها بسیار پائین تر از حد انتظار من بود . و دانش آموزان به مدیر دبیرستان مراجعه کردند و گفتند : انگیزه ای برای خواندن دروس حفظی نداریم و بسیار اظهار بی علاقگی و کم توجهی می نمودند. همچنین خانواده های آنها نیز اظهار می کردند که ؛ چرا پسر من از مسائل   درس  ادبیات فارسی زیاد سر در نماورد و بیشتر به خواندن آن در شب امتحان بسنده می کند ؟. تعدادی هم خیلی بی انگیزه بودند و هنگام تدریس ممکن بود به فعالیتهای دیگر بپردازند . و به قبول خودشان قید   درس  ادبیات فارسی را زده  بودند . و در نهایت این مشکل مرا بسیار ناراحت کرد و مدیر دبیرستان نیز موضوع را با من در میان گذاشت که اقدام به امتحانات شفاهی  برای دانش آموزان نمایم . تا در نوبت اول نتیجه مطلوب حاصل آید . و من با تجربه ای که از سال های گذشته داشتم و می دانستم امتحان پی در پی نیز باعث بالا رفتن علاقه و انگیزه آنها نمی شود و فقط یک سری مطالب به صورت محفوظات در اختیار آنها قرار می گیرد تصمیم گرفتم راه حلی برای این معضل پیدا کنم . اکنون این سئوال به جاست که آیا تنه هدف نظام تعلیم و تربیت انتقال محتوای کتب درسی به دانش آموزان است؟ آیا انتظار جامعه، از نظام آموزشی تنها انباشته کردن اصطلاحات و مفاهیم موجود در کتب درسی است در ذهن دانش آموزان یا نه آنچه مهم است، تربیت صحیح و اسلامی دانش آموزان است. یعنی ایجاد جو و محیطی مطلوب در مدرسه برای رشد و پرورش استعداد های نهفته و شکوفا کردن قوه ابتکار و خلاقیت، آموزش آداب و ارزشهای اسلامی به دانش آموز است تا با آمادگی قبلی کافی افرادی سازنده برای جامعه تربیت شوند. «آنچه باید در هر نظام تعلیم و تربیت و ملحوظ باشد، تربیت شهروندان سازگار، ساختن و پرداختن شخصیتهای سالم، انتقال علوم و معارفی است که ابعاد وجود مختلف جهان هستی را می شناساند. » 2پر واضح است که انتقال علوم و معارف تنها نقش ابزار و مقدمه دارند نه هدف. لکن متأسفانه آنچه در نظام آموزشی ما به عنوان هدف اصلی قلمداد می شود تنها انتقال دانش و معارف موجود در کتابهاست!



خرید و دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک طرح همیار معلم درس ادبیات را برای دانش آموزان شیرین و جذاب نمایم؟


دانلود پاورپوینت بسته بندی اتمسفراصلاح شده

دانلود پاورپوینت بسته بندی اتمسفراصلاح شده

حفاظت از مواد غذایی از زمان تولید تا هنگام مصرف امر بسیار مهمی است. عواملی بسیاری باعث از بین رفتن ارزش مواد غذایی می شوند که از مهمترین آنها می توان به فساد میکروبی، تغییر ساختار مولکولی، از دست دادن برخی خواص مهم مانند ویتامین و ... اشاره کرد. معمولاً عواملی که باعث رشد میکرواوگانیسمها در یک محصول بعد از تولید می شوند عبارتند از:
        1-  سطح پایین بهداشت در فرآیند تولید
        2-  تاخیر بین تولید و بسته بندی
        3-  دما انبارش
        4-  نوع ماده بسته بندی
        5-  حجم گاز آزاد درون بسته بندی
        6-  نوع و ترکیبات گازهای درون بسته بندی
        7- درصد اکسیژن

ساده ترین روش برای محافظت از مواد غذایی بسته بندی آن است. معمولاً بسته بندی از مواد غذایی در مقابل نفوذ عوامل خارجی و همچنین فرار خواص داخلی آن محافظت می نماید. وجود هوا درون بسته می تواند باعث فساد ماده داخل آن شود. به این لحاظ تخلیه هوا و یا تزریق گازهای بی اثر درون بسته ماده غذایی  راه حل مناسبی برای مقابله با رشد باکتری ها بدون از دست رفتن خواص، تازگی و شادابی محصول  است.

عمدتاً در ایران از بسته بندی معمولی یا روش تخلیه هوا (Vacuum Packaging) استفاده می شود. ولی در چند سال اخیر با توجه به پیشرفت روشهای بسته بندی و استفاده از شیوه های نوین و مطابق با استانداردهای جهانی استفاده از اتمسفر اصلاح شده رو به گسترش است.

تاریخچه
در دهه 1930 میلادی وقتی سبزیجات و میوه ها توسط کشتی جابجا می شد از گاز غلیظ CO2 برای بالا بردن زمان ماندگاری استفاده گردید. کشور انگلستان به عنوان اولین کشور از سیستم اتمسفر اصلاح شده (Modified atmosphere) برای محافظت از گوشت خوک و ماهی استفاده کرد. از آن زمان به بعد استفاده از این روش با توجه به  افزایش نیاز، گسترش یافت.

معرفی اتمسفر اصلاح شده  MAP
مفهوم اتمسفر اصلاح شده ( Modified atmosphere packaging  ) برای کالاهای بسته بندی شده، شامل فضای اتمسفر اصلاح شده یک فرآورده غذایی توسط خلا، فشار گاز یا تراوایی کنترل شده بسته است که بدی وسیله فعالیت های شیمیایی، آنزیمی و میکروبی کنترل می شود به طوری که از خطرات مهمی که ممکن است اتفاق بیافتد، اجتناب و یا کاسته می شود.
به عبارت دیگر بسته بندی به روش MAP  به معنی وارد کردن اتمسفر در یک پاکت (یا بسته) ماده غذایی با ترکیب خاص دی اکسید کربن، نیتروژن و اکسیژن می باشد.
این روش نگهداری کیفیت تازه فراورده های غذایی را بدون عملیات حرارتی و شیمیایی به کار رفته توسط تکنیک های نگهداری قابل رقابت مانند کنسرو کردن، فریز کردن، خشک کردن و فرایندهای دیگر میسر
می کند. تکنیکهای MAP در حال حاضر در محدوده وسیعی از غذاهای تازه یا سرد شده شامل غذاهای نیم پخته، ماکیان و ماهی، پاستای تازه، میوه و سبزیجات و اخیرا قهوه، چای، غذاهای آماده و فرآورده های نانوایی استفاده می شود.
مزایای بسته بندی با اتمسفر اصلاح شده
سیستم بسته بندی با اتمسفر اصلاح شده دارا مزایای ذیل است :
       1- طولانی کردن ماندگاری با حفظ خواص کیفی مطلوب 
       2-  پایین آوردن میزان ضایعات و فساد 
      3- تازه نگه داشتن محصول بدون استفاده از مواد نگه دارنده یا پرتو دهی 
       4- برداشت محصول تازه در سطوح رسیدگی مورد نظر برای مصرف کننده
       5- کاهش هزینه های حمل و نقل از طریق فراهم کردن زمان انبارداری افزوده 
       6-  فراهم نمودن محصولات برش خورده آماده مصرف 
       7-  صرفه جویی در مصرف انرژی (مانند عدم استفاده از فرآیندهای حرارتی و برودتی)
مقایسه ماندگاری ها
استفاده از روش اتمسفر اصلاح شده علاوه بر
حفظ خواص کیفی ماده، باعث افزایش مدت
 ماندگاری نیز می شود. در جدول ذیل به
مقایسه ای از زمان
 ماندگاری محصولات مختلف بین
حالت معمولی و حالتی که با اتمسفر
اصلاح شده محافظت شده اند آمده است:

 در یک تحقیق عملی دکتر اروجعلیان عضو هیات علمی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با استفاده از روش  اتمسفر اصلاح شده در بسته بندی پنیر، زمان ماندگاری آن را از 3 ماه به 9 ماه افزایش داد. در این طرح هوای داخل بسته بندی پنیر خارج شده و ترکیبی از گازهای ازت، اکسیژن و هیدروژن تحت فشار خاصی به داخل بسته بندی پنیر تزریق می شود و سپس درب آن بسته می شود. به این صورت پنیر مورد نظر درون بسته تحت اتمسفر اصلاح شده نگهداری می شود. با توجه به اینکه مدت کم ماندگاری پنیر در حال حاضر مشکلاتی را در راه صادرات این محصول ایجاد کرده است، از سیستم بسته بندی اتمسفر اصلاح شده می توان برای بسته بندی محصولاتی از جمله خامه، ماست، کره و ... استفاده کرد.

شامل 47 اسلاید powerpoint



خرید و دانلود دانلود پاورپوینت بسته بندی اتمسفراصلاح شده