تحقیق در مورد تاریخچه سیستم مخابراتی در شهرستان ایذه

تحقیق در مورد تاریخچه سیستم مخابراتی در شهرستان ایذه

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه: 7

 

تاریخچه سیستم مخابراتی در شهرستان ایذه :

مخابرات ایذه در سال 1356 با مرکز مغناطیسی 400 شماره شروع به کار نمود بعد از پیروزی انقلاب در سال 1361 مرکز خودکار 2000 شماره  راه اندازی گردید که بر اساس نیاز  شهر توسعه پیدا نمود که هم اکنون 27000 شماره منصوبه می باشد .

هدف این اداره فراهم نمودن امکانات ارتباط شهری و بین شهری و بین المللی جهت شهروندان و کمک به امر توسعه کشور بوسیله خدمات مخابراتی از طریق تلفن ثابت ، همراه ، دیتا ، فاکس ، اینترنت و غیره . این اداره دارای 47 نفر نیروی رسمی فنی ، مالی ، اداری و 20 نفر نیروی خدماتی پیمانکاری می باشد که واحدهای حراست تنظیف  ، اطلاعات ، تعمیرات شبکه کابل هوایی و زمینی و تلفن های همگانی بوسیله پیمانکار و با نظارت کارشناسان رسمی اداره می گردد .

این اداره دارای 22000 مشترک تلفن ثابت شهری 5000  مشترک تلفن ثابت روستائی و تعداد 15000 مشترک تلفن همراه و 200 دفتر مخابراتی در روستاهای اطراف می باشد . از سه بخش عمده فنی ، مالی و اداری تشکیل شده است که این بخش ها به 13 واحد تقسیم می شوند .

این اداره دارای 45 پست سازمانی شامل 27 پست کارشناسی 5  پست کاردان و13 پست پاسخگو ، تکنسین متصدی خدمات پرسنلی و تدارکاتی و 27 عنوان شغل می باشد بعد از رئیس اداره رؤسای واحدهای مالی و فنی دارای بیشترین اختیارات می باشند .

 اداره مخابرات ایذه از لحاظ کلی به سه بخش فنی و مالی و اداری تقسیم می شود که قسمت های فنی شامل مرکز ، سالن دستگاه MDF   ، شبکه ، کابل هوایی و زمینی ، خطوط راه دور ، تغذیه نیرو ، مراکز کم ظرفیت می باشد .

همچنین قسمت مالی  از واحدهای حسابداری ، آبونمان ، حقوق و دستمزد تشکیل شده است و قسمت اداری از واحدهای امور اداری ، مشترکین تلفن همراه ، کنترل باجه های مخابراتی تشکیل شده است .

 این فقط قسمتی از متن مقاله است . جهت دریافت کل متن مقاله ، لطفا آن را خریداری نمایید  



خرید و دانلود تحقیق در مورد تاریخچه سیستم مخابراتی در شهرستان ایذه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.