دانلود طرح کارآفرینی بررسی و تهیه طرح شرکت طراحی صفحات وب و نرم افزاری

دانلود طرح کارآفرینی بررسی و تهیه طرح شرکت طراحی صفحات وب و نرم افزاری

 

مشخصات این فایل
عنوان: طرح کارآفرینی بررسی و تهیه طرح شرکت طراحی صفحات وب و نرم افزاری
فرمت فایل : word( قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 93

این فایل درمورد طرح کارآفرینی بررسی و تهیه طرح شرکت طراحی صفحات وب و نرم افزاری می باشد.

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از طرح کارآفرینی بررسی و تهیه طرح شرکت طراحی صفحات وب و نرم افزاری

زبانهای شئ گرا :
زبانهای قدیمی اکثرا تحت سیستم عامل Dos کار می کنند و به دلیل اینکه این سیستم عامل پشتیبانی چندانی از گرافیک نمی کند، یا بهتر بگویم اصلا پشتیبانی نمی کند در نتیجه نرمافزارهای تحت این سیستم عامل از گرافیک بالایی برخوردار نمی باشند _ البته این بدان معنا نیست که در این سیستم عامل نمی توان نرم افزارهایی با گرافیک بالا نوشت _ چون علت عدم پشتیبانی این سیستم عامل از گرافیک نبودن کارتهای گرافیکی قوی در آن موقع بوده است.
اما امروزه کارتهای گرافیکی قویی ساخته شده اند که امکان کار با تعداد رنگهای زیادی را فراهم میکنند. بنابراین نمیتوان گفت که در این سیستم عامل از گرافیک باا نمیتوان بهره برد چون با برنامه نویسی (که البته نوشتن این برنامه ها چندان کار ساده ای نیست) میتوان نرم
افزارهای گرافیکی جالبی خلق کرد.                                                                                                                                                                                  
ولی بحث برسر سرعت، کیفیت، سهولت است. که با روی کار آمدن سیستم عامل سری Windows و دیگر سیستم عامل های گرافیکی این سه فاکتور فراهم گشته و با ظهور این سیستم عامل های گرافیکی نسل جدیدی از زبانهای برنامه نویسی روی کار آمدند که به آنها زبانه ای برنامه نویسی شئ گرا (Object Oriented یا Visual) می گویند. .....(ادامه دارد)

- تحلیل تولید نرم افزار در صنعت :
تنها محصول تولیدی در صنعت ICT ایران که کیفیت و قابلیت های کاربردی آن ملاک ارزش محسوب می شود، تولیدات نرم افزاری است. در واقع مزیت هر محصول نرم افزاری وجود ویژگی ها و کاربردهای متعدد و نیز زیبایی زمینه و بستر مطمئن آن است.
به گزارش فاوانیوز،‌ به گفته کارشناسان، صنعت نرم افزار با مشکلات زیرساختی عدیده ای روبرو است اما تلاش های بسیاری در جهت رفع این مشکلات و رسیدن به ایده آل ها صورت گرفته است.
تولید نرم افزار به دلیل عدم استفاده از ابزار و انرژی فیزیکی قابل لمس نیست و از این رو تولید آن از نگاه عام سهل به نظر می رسد اما در واقعیت تولید یک نرم افزار که حجمی کمتر از یک CD را به خود اختصاص می دهد، بعضاً ماه ها کار یا سال ها انرژی تعدادی از متخصصین کارآزموده و تکنسین های کامپیوتری را به خود مشغول می کند. ضمنا فرآیند نگهداری نرم افزار پس از تولید اولیه نیز فرآیند دشوار و پرهزینه ای است.
مشکلاتی همچون بالا بودن هزینه های تولید نرم افزار به دلیل به طول انجامیدن مدت زمان تولید، عدم حمایت های دولتی، عدم ارتباط با تولیدکنندگان خارجی، تولیدات سفارشی، خدمات و پشتیبانی پس از فروش، عدم رعایت قانون کپی رایت و کمبود نیروهای متخصص جزو مسائل عدیده ای است که شرکت های نرم افزاری با آن مواجه هستند. .....(ادامه دارد)

- سرمایه ثابت:

منظورازسرمایه ثابت آن گروه ازدارایی های متعلق به واحد صنعتی است که ماهیت نسبتا ثابت یا دائم دارند و به منظوراستفاده وجریان عملیات جاری شرکت ونه برای فروش نگهداری می شوند به سرمایه ثابت دارایی های سرمایه ای یادارایی بلند مدت نیزاطلاق می گردد. ازاجزائ تشکیل دهنده سرمایه ثابت می توان دستگاهها وتجهیزات خط تولید تاسیسات زیربنایی زمین ساختمان  ومحوطه سازی وسائل نقلیه اثاثیه ولوازم اداری هزینه های قبل ازبهره برداری و…. را نام برد گرچه هیچ معیاری برای حداقل طول عمرلازم جهت مشمول یک دارایی درطبقه سرمایه وجود ندارد اما این قبیل دارایی ها باید بیش ازیک سال دوام داشته باشند زیرا هزینه های پرداخت شده برای اقلامی که هرساله ازبین می روند جزئ هزینه های تولید سالیانه محسوب می شود.
با گذشت زمان سرمایه های ثابت به استثنای زمین(منظورزمینی است که برای احداث ساختمان مورداستفاده قرارمی گیرد)قابلیت بهره دهی خودرا ازدست می دهند بدین لحاظ بهای تمام شده این قبیل دارایی ها باید درطی عمرمفیدشان به طورمنظم به تدریج به حساب هزینه منظورگردد این کاهش تدریجی بهای تمام شده «استهلاک»خوانده می شود .....(ادامه دارد)

استراتژی و ریسک
به طور کلی می توان ریسک شرکت ها را به دو بخش تفکیک کرد: ریسک تجاری و ریسک مالی. ریسک تجاری به معنای امکان تغییرات در میزان سوددهی یک بنگاه یا به بیان دیگر تغییرپذیری در بازده مورد انتظار آن است. نوع صنعت، عمر شرکت، نوع تکنولوژی و... با میزان ریسک تجاری ارتباط دارد.
شرکت هایی که هزینه ثابت بالایی دارند و یا از تکنولوژی پیشرفته ای بهره می گیرند و همچنین شرکت های کوچک و تازه تاسیس، با ریسک تجاری زیادی برخوردار هستند. ریسک تجاری عبارت است از: ریسک محصول (پذیرش محصول از سوی بازار)، سهم بازار، اندازه بازار و... . ریسک تجاری عموماً با استراتژی رقابتی ارتباط دارد و شدت رقابت در یک صنعت، ریشه در ساختارهای اقتصادی آن دارد که فراتر از عملکرد رقبای موجود است.
ـ مایکل پورتر ( porter.M) ماهیت رقابت در یک صنعت را به پنج عامل اساسی رقابتی مرتبط می داند:
۱) محصولات جایگزین ( تهدید ناشی از محصولات جایگزین یا خدمات جایگزین)
۲) خریداران (قدرت چا نه زنی خریداران)
۳) فروشندگان (قدرت چا نه زنی تامین کنندگان) .....(ادامه دارد)

 تغییرات اصلی در جهت گیری ها: در نظام های سایر کشور ها معمولا ، احزاب مختلف در کلیات توافق دارند و هر یک شیوه خاصی برای رسیدن به آن را مد نظر قرار می دهد. در حالیکه در کشور ما، تفاوت سلیقه ها بین تصمیم سازان نظام بیشتر است. به شکلی که دولت های جدید صرف نظر از جهت گیری سیاسی معمولا دست آورد های دولت قبلی را نفی و جهت گیری متفاوتی را آغاز می کنند. به همین دلیل علی رغم داشتن برنامه های 5 ساله و نیز چشم انداز 20 ساله نظام، روند تخصیص بودجه و اعتبارات و اولویت های بودجه، با تغییر دولت، تغییرات کلی می نماید. (برای مثال دولت آقای خاتمی ، با هدف توسعه سیاسی شکل گرفت، در حالیکه دولت آقای احمدی نژاد با هدف عدالت اجتماعی ، که با وجودیکه هر دو دیدگاه محترم و با ارزش می باشد و قابل اجرا، اما در نتیجه این رویکرد هر کدام اولویت های جداگانه ای در اجرای پروژه ها دارند)
- آسیب پذیری صنعت فنآوری اطلاعات در کشور: به دلایل مختلف، این صنعت در کشور ما از آسیب پذیر ترین و مظلوم ترین(!) صنایع می باشد ( در آینده دلایل این امر را در نوشتاری جدید منتشر می کنم.) به همین دلیل تغییرات هر چند کوچک و بحرانهای اقتصادی و سیاسی سریعا تاثیر خود را در این بخش گذاشته و مشکلات جدی را برای دست اندر کاران آن ایجاد می کند. .....(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب طرح کارآفرینی بررسی و تهیه طرح شرکت طراحی صفحات وب و نرم افزاری

مقدمه:
کلیـات و سـوابـق
معرفی اجمالی پروژه:
این رشته در جامعه چه قابلیتهایی دارد؟
تحلیل صنعت
سیر کسب و کار برنامه نویسی در تاریخ جهان:
آشنایی با زبان های برنامه نویسی امروزی :
زبانهای شئ گرا :
طبیعت بصری ویژوال بیسیک:
تاریخچه ویژوال بیسیک :
پیشرفتهای تکنولوژیکی نرم افزار کامپیوتر:
کـادر مـحـاوره‌ای Getting Started بـرنــامــه Adobe Acrobat 8
ابزار و وسایل مورد نیازطرح:
تحلیل تولید نرم افزار در صنعت
مشکلات و محدودیتهای تولید نرم افزار :
عوامل زیر را مى توان سرچشمه بخش بزرگى از مشکلات این حوزه به شمار آورد:
شرح فعالیت کارآفرینانه
جایابی ومحل اجرای طرح :
- زمان بندی اجرای طرح:
زمین مورد نیازطرح:
-ساختمانهای اداری:
انرژی برق:
تاسیسات تهویه واطفاع حریق:
تولید
- واقعیت در طراحی
المانهای طرح بندی یک صفحه
موارد زیر را در هنگام طراحی یک صفحه در نظر بگیرید :
چگونگی گرفتن مجوز جهت احداث شرکت کامپیوتری:
بازاریابی
مقدمه ای بر بازاریابی:
انواع بازاریابی:
بازاریابی صنعتی:
- بازاریابی چند سطحی:
دلیل گرایش به این نوع بازاریابی‌ها چیست؟
در این بازاریابی‌ها به افراد گفته می‌شود که می‌توانند در مدتی کوتاه دو (یا چند) مشتری جدید برای
چرا این نوع بازاریابی کلاه‌برداری است؟
رشد این شبکه‌ها در طول زمان با افزایش تعداد مشتریان
این نوع بازاریابی از نظر قانونی در جهان چه وضعی دارد؟
مراحل بازاریابی:
تعیین افراد مورد نظر برای تبلیغات:
تنظیم بودجه:
عوامل نوین در آمیخته بازاریابی
ارزش
کارایی
برنامه قیمت‌گذاری
مرحله پنجم – تعیین اهداف قیمت‌گذاری:
سازماندهی
حقوق ودستمزد:
شرح وظایف پرسنل:
سازماندهی نیروی انسانی:
محاسبات مالی طرح
مواد اولیه وقطعات مورد نیاز:
ریسک پذیری
ریسک :
 استراتژی و ریسک
بازار ریسک نرم افزار:
صنعت نرم افزار نیازمند آرامش
منابع و مآخذ:



خرید و دانلود دانلود طرح کارآفرینی بررسی و تهیه طرح شرکت طراحی صفحات وب و نرم افزاری


دانلود پاورپوینت بسیار مفید معماری به شیوه رازی

دانلود پاورپوینت بسیار مفید معماری به شیوه رازی

 

 

 

 

 

 

 

شیوه رازی

این شیوه چهارمین شیوه معماری ایران است که تمامی ویژگیهای خوب شیوه های قبلی را به بهترین صورت دارا است . در این شیوه، تأثیرپذیری از شیوه پارسی و شکوه شیوه پارتی و دقت شیوه خراسانی دیده میشود .

 راز آغاز شیوه رازی هر چند مربوط به شمال ایران است ، اما در ری رواج می یابد و بهترین آثار در آنجا ساخته می شود . شهر ری یا محل رشد و ترقی شیوه رازی است . در این دوره ، بنابر نوشته مورخان و سیاحان ، ری شهر بسیار آبادی بوده و آنطور که می گویند ، این شهر دارای شش هزار مدرسه و چهارصد حمام و هفتصد مناره و … بوده است . این ارقام ، دلالت بر بزرگی و عظمت این شهر دارد و به دلیل آنکه ری قبل و بعد از سلاجقه مورد تاخت و تاز و تخریب و غارت قرار گرفته به ویژه زمان مغول و تیمور ، لذا بسیاری از آثار ارزنده شیوه خراسانی و رازی به دست مهاجمان غارتگر تخریب و ویران شده است.

فهرست مطالب

شیوه رازی

مقبره امیر اسماعیل سامانی

آرامگاه ارسلان جاذب

پلان گنبد قابوس

برج رادکان

برج لاجیم

مسجد برسیان

مسجد جامع اردستان

رباط شرف

مسجد جامع کبیر قزوین

مسجد جامع اصفهان 

گنبد خواجه نظام الملک

گنبد تاج الملک

میانسرا

ایوان

شبستان

گنبد

محراب

مناره

مسجد جامع گلپایگان

مسجد جامع اردستان

تعداد اسلاید:32 صفحه

با قابلیت ویرایش

مناسب جهت ارائه سمینار و گزارش



خرید و دانلود دانلود پاورپوینت بسیار مفید معماری به شیوه رازی


تحقیق در مورد کلاس های آموزش خانواده

تحقیق در مورد کلاس های آموزش خانواده

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه8

فه

جامعه آماری:

 

در این تحقیق از روش توصیفی- پیمایشی استفاده شده است که جامعه آماری آن معلمان و مربیان مدارس ابتدایی دخترانه شهر کرج می باشد و نمونه آن 5 مدرسه بوده که از هر مدرسه 6 نفر از معلمان به پرسشنامه مورد نظر پاسخ داده اند.

 

پرسشنامه مذکور شامل 20 سوال می باشد و با استفاده از جدوال توزیع فراوانی و بدست آوردن میانگین هر یک از سوالات مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

 

روش تحقیق:

 

از جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل آنها و میانگین های بدست آمده در پاسخ به 3 سوال پژوهشی دریافتیم که کلاسهای آموزش خانواده هم با پیشرفت تحصیلی و هم وضعیت روانی و رفتاری دانش آموزان کاملا در ارتباط است

 

روش نمونه گیری:

 

 که اطلاعات گردآوری شدهبوسیله سوالات پخش شده بین معلمان و پاسخ آنها به 3 سوال به شرح زیر می باشد:

 

- سوال پژوهشی 1 :که در مورد وضعیت رفتاری می باشد= 40/2 بیشتر از میانگین که 2 است می باشد.

 



خرید و دانلود تحقیق در مورد کلاس های آموزش خانواده


تحقیق در مورد کنترل کیفیت در آنالیز کیفی

تحقیق در مورد کنترل کیفیت در آنالیز کیفی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه26

فهرست مطالب

     2)کنترل کیفیت در آنالیز کیفی

 

) مواد مرجع ( تضمین شده )

 

    4)1)  : روش‌های ساده عملی  

 

  4)2) نمودار کنترل برای بلنک‌ها

 

    4)3) نمودار کنترل برای واکنش‌های دودویی     

 

 

 

4)4) مقایسه با یک روش تقویتی    

 

 4)5) تعداد تکرار نمونه های کنترل کیفیت

 

     5) EQC

 

 

 

     6) در انتها

 

     مراجع

 

     کنترل کیفیت در آنالیز کیفی

 

     نوشته ب.م.سیمونت

 

     در سال‌های اخیر ، کنترل کیفیت ( QC ) در آزمایشگا‌ههای شیمی اهمیت زیادی بدست آورده است ، همچنین استاندارد بین المللی ISO/IEC 17025 نشان می‌دهد که تمام آزمایشگا‌هها ، باید یک قسمت کنترل کیفیت برای فعالیت مورد نظرشان تاسیس ، راه‌اندازی و نگهداری کنند .

 

     اما این استاندارد به درستی اهمیت استفاده از آنالیز کیفی را در آزمایشگا‌ههای شیمی و بیوشیمی نشان نمی‌دهد . در یک بخش از گزارش EUR 20605 EN (2002)  ، کنترل کیفیت درآنالیز کیفی برای اولین بار پیشنهاد شده است . این مختصر یک بخش از قابلیت کنترل کیفیت در آنالیز کیفی را نشان می‌دهد .

 

     کاربرد نمودارهای کنترل در آنالیز کیفی مهمترین فعالیت QC داخلی برای نمایش دادن و کنترل کردن جریان کیفی است . این مقاله نمودارهای کنترل را برای استفاده کلی در آنالیز کیفی شرح می‌دهد زیرا استفاده موردی از آن نمی‌تواند چندان صحیح باشد .

 

     استفاده صحیح از آزمایش کارایی ( PT ) که برای آنالیز کیفیت برنامه‌ریزی می‌کند و از مهمترین فعالیت‌های QC خارجی است هم در این مقاله آمده است .

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     1) مقدمه

 

آنالیز یا اندازه‌گیری شیمیایی عموماً شامل استفاده از یک متد مشخص و معتبر یا استفاده از یک نمایش هندسی درجه‌بندی شده برای نشان دادن قابلیت تاثیر و یا اندازه‌گیری یک چیز نامعلوم میباشد . این فعالیت‌ها اولین گام تضمین کیفی (QA) را در آزمایشگاه شکل می‌دهد . ولی فقط وقتی که یک رویه خوش تعریف کنترل کیفیت از یک اندازه‌گیری مطمئن استفاده کرده باشد قابل اطمینان است  . (Fig. 1)

 

     در واقع ، کیفیت وکنترل آن در آنالیز شیمیایی یک مفهوم قدیمی است .

 

شاید حتی از زمانیکه آنالیز شیمیایی بوده است نیاز به کنترل کیفیت هم وجود داشته است . به هر حال بدلیل وجود مسائل حقوقی و استانداردهای بالا بین شرکتها که آنها را مجبور به استفاده از نتایج کیفی کرده است ، کنترل کیفیت یک مفهوم جدید به نظر می‌رسد .

 

     استاندارد جدید بین‌المللی ISO 9000:2000  ، تضمین کیفی (QA) را بصورت

 



خرید و دانلود تحقیق در مورد کنترل کیفیت در آنالیز کیفی


دانلود مقاله تأثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری کودکان و نوجوانان

دانلود مقاله تأثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری کودکان و نوجوانان

 

 مشخصات این فایل
عنوان: تأثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری کودکان و نوجوانان
فرمت فایل :word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات :134

این مقاله در مورد تأثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری کودکان و نوجوانان می باشد.

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله تأثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری کودکان و نوجوانان

1- زبان آموزی
زبان آموزی ورشد گفتار در80 سال گذشته مورد توجه قرار گرفته و به ویژه درنیمه دوم قرن بیستم بطور دقیق تر مورد بررسی قرار گرفته است. زبان آموزی کودک به همراه توصیف وبررسی ساخت زبان وچگونگی کارکرد آن مورد توجه زبان شناسان می باشدس. یافته های مربوط به زبان آموزی، مراحل فراگیری زبان، تدوین دستور زبان کودک وارائه ویژگی های همگانی زبان از نتایج مهم این بررسی ها بوده است.
یافته های زبان آموزی همچنین در بررسی چگونگی گسترش مهارت های زبانی و نیز زبان پریشی مورد استفاده بوده است. به علاوه یافته های یاد شده درزمینه بررسی آموزش زبان دوم وهمچنین زبان خارجی وارائه فرضیه ها وروش های آموزش زبان دوم تأثیر به سزایی داشته است. زبان آموزی هم از لحاظ نظریه های یادگیری وهم از لحاظ بررسی مراحل رشد زبانی قابل توجه است. زبان آموزی درزمانی پس از یک سالگی شروع شده وتا 5 سالگی تقریباً به حالت ثابت نزدیک می شود. دوره زبان آموزی درحدود 5/3 به طول می انجامد.(مشکوه الدینی، 1376،ص 272)..... (ادامه دارد)

هدف پژوهش
زبان قسمتی از فرهنگ یک ملت است و شاید بتوان گفت که زبان خود فرهنگ ساز است و کودکان نیز به عنوان افرادی از این جامعه در بستر این فرهنگ قرار دارند. یکی از مهمترین و اصلی ترین روش های انتقال فرهنگی و به طور اخص انتقال مفاهیم زبانی از طریق رسانه های گروهی محقق می شود و در دسترس ترین رسانه گروهی برای کودکان تلویزیون است. شاید کودکان به دلیل عدم داشتن مهارت کافی در خواندن و نوشتن زودتر از دیگران تحت تأثیر برنامه های تلویزیونی از لحاظ زبانی قرار می گیرند..... (ادامه دارد)

تاریخچه تلویزیون
تلویزیون از حدود 50 سال پیش در اختیار جامعه ایران قرار گرفت. برنامه های تلویزیونی در جنبه های گوناگون تفریحی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی ودینی تأثیر بسزایی داشته است.
ما در تاریخ اختراع و تکامل تلویزیون با نامهای دانشمندان برجسته ای از قبیل: بِرد، فرانس ورث و زوریکین برخورد می کنیم که هر کدام به نوبه خود قدمهای مؤثری در این راه برداشته اند. تلویزیون بر اساس نظری در سال 1908 توسط یک دانشمند انگلیسی بنام کاپبل سونیگتن اختراع شد، ولی اجرای عملی آن تا بیست سال به طول انجامید. برای عملی کردن این طرح به طور کامل، لازم بود که از صحنه مورد نظر چهل هزار نقطه نورانی گرفته شود و میزان نور هر نقطه با امواج مخصوص پخش گردد و سپس در دستگاه های گیرنده با تجمیع مجدد نقاط مزبور در کنار هم تصویری مشابه صحنه مقابل دوربین فرستنده ایجاد شود...... (ادامه دارد)

ساختهای دستوری
یکی از عمده ترین موضوع های زبان شناسی بررسی وتوصیف چگونگی پیوند واژه ها برای پدیدآوردن جمله های بی شماردر هر زبان است. به این بخش از بررسی وتوصیف زبان معمولاًدستور زبان ویا به اصطلاح دقیقتر نحو گفته می شود. بر پایه تعریف بالا، موضوع دستور زبان به معنی خاص آن، بررسی چگونگی پیوند واژه هادر ساخت های دستوری جمله وروابط درونی وبیرونی موجود میان آنهاست. نقش ساخت ها وروابط دستوری در تنظیم وبیان اندیشه و نیز برقراری ارتباط زبانی میان سخنگویان هر زبان بسیار مهم است...... (ادامه دارد)

بررسی هایی که در فصل قبل در مورد تأثیر تلویزیون صورت گرفت نشان می دهد که تلویزیون به عنوان یک رسانه جمعی می تواند نقش مهمی در میان کودکان و نوجوانان بازی کند. این یافته ها ما را بر آن می دارد تا با دقت و حساسیت بیشتری در تهیه و تدارک محتوای کمی و کیفی برنامه های کودک و نوجوان تلاش کنیم؛ چرا که این برنامه ها با این تعداد مخاطب می تواندتأثیر بسزایی برفرهنگ کشور داشته باشد وزبان جزء اصلی ولاینفک هرفرهنگی می باشد.
برنامه های کودکان و نوجوانان، مجموعه های تلویزیونی و تبلیغات بازرگانی برنامه هایی هستند که بیشترین مخاطبان را در میان کودکان و نوجوانان دارا می باشند. این برنامه ها می توانند از لحاظ زبانی تأثیر گذار بوده و در نتیجه این بخش ها که بیشتر نیز مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار می گیرد، لاجرم تأثیرهای ماندگاری باقی بگذارد...... (ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب مقاله تأثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری کودکان و نوجوانان در پایین آمده است.

مقدمه           ....................................................................................  1
فصل اول: زبان آموزی           ........................................................ 4
     1- زبان آموزی   ........................................................................... 5
     2- نظریه های زبان آموزی        .........................................................         6
الف- نظریه شناخت گرایی     ......................................................         6
ب- نظریه شرطی شدگی رفتار زبانی        ..........................................      7
ج- نظریه ذاتی، ذهنی بودن زبان     ..............................................          11
د) ویگوتسکی و ارتباط اجتماعی      .............................................          13
     3- مهارتهای گفتاری     ......................................................................        16
     4- مراحل رشد گفتاری  .................................................................. 17
          الف- مرحله اول: پیش زبانی    ...................................................... 17
          ب- مرحله دوم: گفتار تکواژه ای   ................................................          18
          ج- مرحله سوم: گفتار دو واژه ای یا تلگرافی     ..................................      19
          هـ- مرحله چهارم: گفتار پیشرفتی    ................................................          20
          و- مرحله پنجم: تلفظ صحیح صداها              ............................................          20
     5 - گفتار ثابت     ...........................................................................  21
     6- مهارت شنیداری   ......................................................................  22
فصل دوم: تلویزیون و رشد مهارتهای گفتاری       ................................      25     
     1- هدف پژوهش ...........................................................................  26
     2- تاریخچه تلویزیون     ......................................................................        27
     3- تلویزیون و کودک     .....................................................................       28
   4- تلویزیون و اجتماع      ......................................................................       32
     5- تلویزیون و برنامه های آن ................................................................       34
الف- برنامه های کودک و نوجوان    ...............................................        36
ب- مجموعه های تلویزیونی                 .....................................................         38    
ج- تبلیغات بازرگانی               ...............................................................         40
     6- متغیرهای محتوای تلویزیون  ..........................................................         42
       7- شیوه های نظری   ......................................................................         44
          الف- نظریه کشت    ................................................................... 44
          ب- نظریه فراگیری اجتماعی   .......................................................         45
          ج- نظریه پالایش     ................................................................... 45
          د- نظریه یادگیری اجتماعی ..........................................................         46
          هـ- نظریه عدم بازداری     ..............................................................        47
          و- نظریه توجیه        ................................................................... 48
...... (ادامه دارد)

 



خرید و دانلود دانلود مقاله تأثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری کودکان و نوجوانان